تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819762719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی مدارس شیراز باید به آثار تاریخی بپیوندند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: انتقاد فرماندار شهرستان شیراز از فرسودگی برخی مدارس: برخی مدارس شیراز باید به آثار تاریخی بپیوندند خبرگزاری پانا: امیری با اشاره به فرسودگی بیش از حد برخی مدارس در شیراز گفت: برخی مدارس در شیراز از شدت فرسودگی باید به آثار تاریخی بپیوندند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۹ تير ساعت 14:05



به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر مصطفی امیری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به فرسودگی برخی مدارس در شیراز و روستاها اظهار داشت: داشتن مدرسه ای مقاوم و استاندارد برای حفظ سلامت و ایمنی دانش آموزان ضروری است و حق دانش آموزان است تا به دور از دغدغه فضای آموزشی به تحصیل بپردازند.
وی با تاکید بر اینکه مقاوم سازی مدارس باید جدی گرفته شود افزود: با برنامه‌ریزی‌های اساسی و تأمین اعتبارات باید گام‌هایی اساسی را به سمت نوسازی مدارس و مقاوم‌سازی آنها برداشته شود.
وی در این راستا بر ضرورت وجود امکانات مناسب آموزشی و شاداب بودن فضاهای مدرسه به عنوان بسترهای تعلیم و تربیت تاکید کرد.
عالی ترین مقام اجرایی شهرستان شیراز ابراز داشت: دانش‌آموزان آیندگان کشور محسوب می شوند بنابراین باید طرح‌های توسعه‌ای،‌ نوسازی و مقاوم‌سازی در مدارس ایجاد شود.
وی همچنین با اشاره به ساخت و ساز شهرک های اقماری در صدرا و لپویی اظهار داشت: متاسفانه برخی تنها به فکر ساخت مسکن و درآمد حاصل از آن برای خود هستند و قبل از راه اندازی شهرک ها به امکانات زیربنایی منطقه توجهی ندارند که در این راستا فضاهای آموزشی در شهرک‌های جدید باید مطابق نیازهای شهرک‌ها ارتقاء یافته و فضاهای آموزشی نیز متناسب با جمعیت و وسعت آن افزایش یابد.
روند فزاینده تدریس خصوصی در منزل
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به معضل فراگیر شدن تدریس خصوصی در منازل اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه برخی از والدین فکر می کنند اگر فرزندان خود را برای یادگیری نزد معلم خصوصی در منزل ببرند نتیجه بهتری خواهند گرفت و این امر باعث گسترش و فراگیر شده تدریس خصوصی در منازل شده است که قطعا مشکلاتی را برای جامعه ایجاد خواهد کرد.
وی ادامه داد: روند فزاینده تدریس خصوصی در منازل و مبالغ بالای دستمزد تدریس نگران کننده است که در این راستا آموزش و پرورش باید نظارت کافی بر شیوه تدریس،محل تدریس و مبلغ حق الزحمه مدرس داشته باشد تا با مشکلی مواجه نشویم.
امیری دانش آموزان را مهم ترین سرمایه انسانی دانست و خاطرنشان ساخت: دانش آموزان سرمایه آینده کشور ما هستند و آموزش و پرورش نیز نقش تربیتی به سزایی را برای فرزندان ما دارد بنابراین در این راستا دستگاه های مربوطه باهمکاری یکدیگر در جهت توسعه این ارگان و رفع مشکلات آنان گام برداریم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن