تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820346402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمینه پوشش حوادث احتمالی تهران باید در شهرهای مجاور آن فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: زمینه پوشش حوادث احتمالی تهران باید در شهرهای مجاور آن فراهم شود ساوه- ایرنا- نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تراکم جمعیت در تهران باید زمینه پوشش مناسب حوادث طبیعی احتمالی پایتخت در شهرهای مجاور فراهم شود.


ˈشهلا میرگلوبیاتˈ روز پنجشنبه در آیین آغاز احداث انبار امدادی استاندارد در جمعیت هلال احمر ساوه افزود: این شهرستان با توجه به نزدیکی به تهران و ظرفیت مناسب هلال احمر آن، گزینه مناسب برای پاسخگویی به حوادث طبیعی پایتخت خواهد بود.
وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر ساوه با توجه به موقعیت مناسب و بهره مندی از تجهیزات لازم باید با تربیت نیروهای امدادی توانمند، همواره آمادگی لازم را برای امداد رسانی در حوادث احتمالی به استان تهران داشته باشد.
میرگلوبیات گفت: انبار امدادی استاندارد جمعیت هلال احمر ساوه نیز با هدف تکمیل تجهیزات مورد نیاز این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار و 80 مترمربع با صرف شش میلیارد ریال در مدت 9 ماه احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: در این انبار 22 قلم کالاهای ضروری از جمله پتو، مواد شوینده و چادر به ارزش 30 میلیارد ریال نگهداری خواهد شد.
وی افزود: همچنین راه اندازی داروخانه هلال احمر در ساوه در حال پیگیری است تا علاوه بر ارائه خدمات، بیماران خاص بتوانند داروهای مورد نیاز خود را از آن تهیه کنند.
نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت هلال احمر در خط مقدم خدمت رسانی به مردم در حوادث و شرایط بحرانی است و در سال های گذشته حوادثی در کشور رخ داد که با توانایی نیروهای امدادی به موقع به آسیب دیدگان خدمت رسانی شد.
به گفته وی، هلال احمر سازمانی است که توانسته علاوه بر وظایف ملی خود، در مواقع لزوم با فعالیت های فراملی به نیازمندان در خارج از کشور نیز امداد رسانی کند.
در این آیین که با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی برگزار شد، حکم
ˈمحمد رضاییˈ به عنوان رییس جمعیت هلال احمر ساوه اهدا شد.
ساوه به عنوان دومین کانون جمعیتی استان مرکزی در مسیر جاده های اصلی کشور واقع شده و بزرگترین شهر صنعتی کشور (کاوه) در آن قرار گرفته است.ک/2
7338/686/ 684

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن