تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنایع پتروشیمی ایرانشهر زمینه اشتغال 10 هزار نفر را فراهم می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صنایع پتروشیمی ایرانشهر زمینه اشتغال 10 هزار نفر را فراهم می کند ایرانشهر، زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور در سفر به ایرانشهر گفت: پروژه صنایع پتروشیمی ایرانشهر که با مشارکت بخش خصوصی اجرا می شود زمینه اشتغال افزون بر 10 هزار نفر از افراد جویای کار را فراهم می کند.


ˈ عباس شعری مقدمˈ روز چهارشنبه در حاشیه جانمایی صنایع پتروشیمی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله نخست صنایع پتروشیمی ایرانشهر در زمینی به گسترده 300 هکتار آغاز می شود که برای تکمیل آن به هزار هکتار زمین نیاز است.
وی هدف از سفرش به ایرانشهر را مکان یابی برای احداث صنایع پتروشیمی در نزدیکی شهر ذکر کرد و گفت: مکان یابی بنحوی انجام می شود که از نظر آلایندگی مشکلی برای مردم ایجاد نکند و استفاده از امکانات شهری نیز مقدور باشد.
شعری مقدم اظهار داشت: برای تامین آب صنایع پتروشیمی ایرانشهر از چابهار برنامه ریزی شده که با تاکیدات مقام معظم رهبری و پیگیریهای رییس جمهوری در آینده نزدیک عملیات اجرای صنایع پتروشیمی ایرانشهر آغاز می شود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور ضمن اعلام آمادگی بخش خصوصی برای اجرای این پروژه بیان کرد: با راه اندازی این مجتمع زمینه اشتغال بیش از 10 هزار نفر از افراد جویای کار فراهم می شود که شاهد تحول در منطقه در زمینه های مختلف خواهیم بود.
وی افزود: این پروژه با نام gtp یعنی تبدیل گاز طبیعی به پروپیلن احداث می شود و پروپلین نیز واحد های پایین دست مانند تبدیل پروپیلن به پلی پروپیلن است که اشتغالزایی زیادی خواهد داشت.
معاون وزیر نفت ادامه داد: مرحله نهایی این پروژه تولید موادی مانند پلاستکیها، ظروف یک بارمصرف و بطری ها است.
استاندار سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: باگذشت کمتر از 70 روز از وعده ریاست جمهوری برای ساخت پروژه پتروشیمی در ایرانشهر امروز شاهد جانمایی این پروژه هستیم.
علی اوسط هاشمی افزود: صنایع پتروشیمی ایرانشهر بزرگترین پروژه در استان با هزینه ای بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان است.
وی خاطرنشان کرد: ایرانشهر تنها محدود به پتروشیمی نیست، کارخانه بافت بلوچ نیز به عنوان شرکت توسعه گر از حمایت دولت برخوردار و همانند گذشته فعال خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی کشور و استاندار سیستان و بلوچستان امروز به منظور مکان یابی صنایع پتروشیمی ایرانشهر به این شهرستان سفر کردند.

ایرانشهر در 325 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در سه راهی کرمان- چابهار و چابهار- زاهدان قرار دارد. ک/3
7314 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن