تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798261982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهاسازی گازوئیل قاچاق در کانال دفع آب‌های سطحی حادثه آفرید/ آتش سوزی مهیب در بندر گناوه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش مهر/
رهاسازی گازوئیل قاچاق در کانال دفع آب‌های سطحی حادثه آفرید/ آتش سوزی مهیب در بندر گناوه
گناوه - خبرگزاری مهر: آتش سوزی مهیب در همجواری سایت تجاری بر اثر رهاسازی گازوئیل قاچاق در کانال دفع آب‌های سطحی، موجب خسارت های گسترده به تاسیسات و مبلمان شهری شهرداری بندر گناوه شد.



به گزارش خبرنگار مهر، مسئول واحد آتش نشانی شهرداری بندر گناوه چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این سانحه آتش سوزی اظهار داشت: بر اثر نشت گازوییل قاچاق از منزل یک شهروند گناوه‌ای و ورود آن در کانال کوچه و سپس به کانال دفع آب های سطحی بولوار امام خمینی و روبروی بانک کشاورزی، آتش سوزی مهیبی این منطقه مهم در همجواری سایت تجاری و نزدیکی چهارراه بسیج گناوه را فرا گرفت. عبدالحسین رضازاده گفت: این شهروند حجم زیادی از گازوییل قاچاق را در منزل مسکونی خود دپو کرده بود که گویا نیروی انتظامی قصد توقیف آن را داشته است. رضازاده بیان داشت: این شهروند برای کاستن از جرم احتمالی خود اقدام به تخلیه گازوییل قاچاق دپو شده در منزل خود به وسیله موتور پمپ در کانال کوچه و سپس کانال دفع آبهای سطحی بولوار امام خمینی می کند. خسارت‌ها گسترده است وی در ادامه افزود: این احتمال می‌رود که آنها با آتش زدن تکه کاغذی و رها کردن آن در کانال دفع آب های سطحی موجب ایجاد این آتش سوزی گسترده در پر رفت و آمد ترین بولوار شهر گناوه کرده است. رضا زاده خاطر نشان ساخت: بر اثر این آتش سوزی گسترده خسارت بسیار زیادی به تاسیسات و مبلمان شهری گناوه از جمله چراغ های روشنایی، صندلی های پیاده رو و ...وارد کرده است. وی افزود: کارشناسان واحدهای مختلف شهرداری گناوه در حال برآورد خسارت های وارده به بخش های یاد شده در این نقطه از شهر هستند که ظواهر امر بیانگر خسارت های گسترده است.

انتقال آتش تا شعاع 150 متری رضازاده در ادامه اضافه کرد: شعاع این آتش سوزی محدوده 150 متری از این منطقه مهم شهر گناوه را شامل می شد که باعث انتقال حرارت این آتش سوزی به کولرهای مغازه های اطراف نیز شد که اگر اقدام به موقع نیروهای آتش نشانی نبود، همه مغازه های منطقه یاد شده طعمه حریق می شد. وی تصریح کرد: برای مهار این آتش سوزی مهیب با این حجم از گستردگی حریق، همه نیروهای ایستگاه های آتش نشانی شماره 1 و 2 بندر گناوه وارد عمل شدند. رضا زاده متذکر شد: این نیروهای جان بر کف توانستند بعد از مدتی این آتش سوزی را مهار کنند و باعث پیشگیری از خسارت به مغازه های شهروندان شدند. آتش سوزی هیچگونه تلفات جانی و سوختگی افراد نداشت مسئول واحد آتش نشانی شهرداری بندر گناوه تاکید کرد: خوشبختانه در این سانحه آتش سوزی هیچگونه تلفات جانی انسانی و حتی سوختگی جزیی نداشتیم. وی در پایان گفت: اما متاسفانه خودرو یک هموطن کرمانشاهی که برای خرید به گناوه سفر کرده و در این محل پارک شده بود، طعمه حریق شده و تقریبا 50درصد دچار خسارت شد.

خسارت زیادی به تاسیسات و مبلمان شهری گناوه وارد شد رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گناوه نیز که خود در محل حضور داشت، ضمن تقدیر از واکنش سریع و به موقع نیروهای واحد آتش نشانی شهرداری بندر گناوه در این سانحه اظهار داشت: در این سانحه آتش سوزی گسترده ناشی از نشت گازوییل قاچاق در کانال دفع آب های سطحی، نیروهای واحد آتش نشانی به خوبی ایفای نقش کردند و توانستند حریق را به موقع مهار کنند که جای تقدیر فراوان دارد. زهراء عرب زاده گفت: شواهد بیانگر آن بود که مقداری از گازوییل رهاسازی شده در این محل در سطح خیابان نیز پخش شده بود که بر اثر شدت دامنه آتش سوزی جمعیت زیادی در این منطقه تجمع کرده بودند. وی بیان داشت: بر اثر این آتش سوزی خسارات فراوانی به بخش های تاسیسات، مبلمان شهری و حتی فضای سبز این منطقه وارد شد و چندین درخت در حاشیه این خیابان در این آتش سوزی طعمه حریق شد. رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گناوه در پایان گفت: محل مورد نظر پس از قطع برق این ناحیه از شهر گناوه توسط نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری بندرگناوه شستشو و پاکسازی شد.


۱۳۹۳/۴/۱۹ - ۰۸:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن