تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شیراز:تمام دستگاهها برای ساماندهی معتادان خیابانی پای کار بیایند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار شیراز:تمام دستگاهها برای ساماندهی معتادان خیابانی پای کار بیایند شیراز-ایرنا- فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به ضرورت ساماندهی معتادان خیابانی در شیراز به عنوان سومین حرم اهلبیت (ع)گفت: به منظور ساماندهی معتادان خیابانی باید همه دستگاه ها همکاری نمایند.


به گزارش ایرنا،مصطفی امیری عصر چهارشنبه در نشست ساماندهی معتادان خیابانی با بیان اینکه برای ساماندهی معتادان باید به سمت کار اجرایی و عملی برویم افزود: تنها یک ارگان نمی تواند بار سنگین این مسوولیت را به دوش بکشد چرا که این مساله فراگیر شده و همه باید با هم افزایی در جهت حل مشکل و راهکار عملی برآییم.
وی همچنین از کم کاری برخی از ادارات در این خصوص گلایه کرد و گفت: ما مسوولان باید در برابر مردم و مشکلات آنان پاسخگو باشیم و اگر دستگاهی کم کاری کرد آن را به رسانه ها معرفی می کنیم تا مردم خودشان قضاوت کنند.
رییس شورای تامین شهرستان شیراز در ادامه به بازدید از محله سنگ سیاه و وضعیت اسفبار معتادان در آن محله اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت معتادان خیابانی بخصوص در محلاتی همچون سنگ سیاه زیبنده سومین حرم اهل بیت(ع) نیست.
این مقام مسوول ادامه داد: یک زمان خوب جنگیدن مهم بود ولی امروزه توجه و رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم ارزش است به خصوص مساله ای همچون معتادان خیابانی که با امنیت بهداشت و سلامت مردم سر کار دارد.
امیری لازمه نجات این افراد را از بند اعتیاد دارا بودن روحیه جهادی مدیران در رسیدگی و دنبال نمودن راههای خارج کردن این فریب خوردگان اجتماعی از این گرداب دانست و اضافه کرد: معتادان خیابانی یک معضل بزرگ اجتماعی است که دشمنان برای جوانان ما طراحی کرده اند و در حال حاضر قیل از اینکه به یک بحران تبدیل شود باید فکری برای آن اندیشیده شود.
وی ساماندهی معتادان را در مرحله اول جمع آوری توسط نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: بعد از جمع آوری ساماندهی، نظارت،بازپروری افراد،نگهداری،ترک اعتیاد،بازسازی شخصیت فرد و ایجاد اشتغال باید مدنظر قرار بگیرد تا این افراد دوباره به دامن جامعه باز گردند.ک/2
7374/ 667

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن