تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامی نیروی های انسانی مدارس گلستان تا پایان تیر ساماندهی می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تمامی نیروی های انسانی مدارس گلستان تا پایان تیر ساماندهی می شوند گنبدکاووس - ایرنا - مدیر کل اموزش و پرورش استان گلستان گفت: تمامی نیروهای انسانی مدارس و واحدهای اموزشی استان تا پایان تیر ماه جاری ساماندهی می شوند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ محمدرضا وطنیˈ روز شنبه در جلسه شورای معاونین و ستاد پروژه مهر شهرستان گنبدکاووس، افزود: ساماندهی به موقع و سریع نیروی انسانی در مدارس سبب می شود تا فرصت مناسبی برای برنامه ریزی و اجرای دستور العمل ها و فعالیت های پیش بینی شده، فراهم شود.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت پروژه مهر گفت: پروژه مهر با هدف برنامه ریزی برای فراهم کردن زمینه بازگشایی مدارس در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه اموزش و پرورش گلستان اجرا می شود.
مدیر کل اموزش و پرورش گلستان افزود: ستاد پروژه مهر و کمیته های پنج گانه آن برای بازگشایی مدارس متناسب با شان والای تعلیم و تربیت برنامه ریزی کنند.
وطنی گفت: برای رسیدن به این مهم استفاده از ظرفیت های مادی و معنونی آموزش و پرورش و همچنین نهادهای رسمی و غیر رسمی خارج از ادارات اموزش و پرورش ضروری است.
به گفته وی، زمان بازگشایی نخستین روز از بهار تعلیم و تربیت برای دانش اموزان روز بیاد ماندهی است و برای تحقق این امر ما باید از همه ظرفیت ها خصوصا پتانسیل مردمی و انجمن اولیا و مربیان استفاده کنیم.
دکتر ˈ سلیمان عباسیˈ نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اموزش و پرورش را یک نهاد نهم و تاثیر گذار در جامعه دانست و گفت: با توجه به گستردگی دایره فعالیت و رسالت اموزش و پرورش باید تمامی ادارات و سازمانها به این نهاد فرهنگی کمک کنند.
مدیر اموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های ستاد پروژه مهر شهرستان ارائه کرد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی متناسب با دوره ها و رشته های تحصیلی شروع شده است.
ˈعلیرضا حسین زاده ˈ افزود: به منظور آمادگی واحدهای اموزش برای سال تحصیلی جدید ، بهسازی و تجهیز 90 آموزشگاه شهرستان شروع شد و بر اساس برنامه زمانبدی تا پیش از آغاز سال تحصیلی به اتمام می رسد.
/622/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن