تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814693040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی مناسب و دقیق نیروی انسانی جهت افزایش بازدهی امری ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران: ساماندهی مناسب و دقیق نیروی انسانی جهت افزایش بازدهی امری ضروری است خبرگزاری پانا : مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت : ساماندهی مناسب و دقیق نیروی انسانی جهت افزایش بازدهی امری ضروری است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۲ تير ساعت 10:43



به گزارش خبرنگار  آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ، جلسه مدیران مقاطع متوسطه اول و دوم  ناحیه 2 ساری ، با حضور مدیرکل و معاون آموزش نظری آموزش و پرورش مازندران برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این جلسه، تغییر را از مقتضیات یک نظام آموزشی در گذر زمان دانست و  اظهار داشت: عدم پذیرش این اصل از سوی متولیان آموزش و پرورش موجب ایجاد جمود و سکون در روند آموزش افراد می شود و این با روح حاکم بر نظام تعلیم و تربیت سازگاری ندارد. قاسمی انتقال دانش، حفظ مواریث فرهنگی و آماده سازی نسل امروز برای آینده را از اهداف یک نظام آموزشی دانست و گفت: موفقیت نظام آموزشی در دستیابی به این اهداف متضمن جامعه ای پویا و رشد یافته خواهد بود. وی توجه به علم روز در تعلیم و تربیت را از آموزه های موکد دین اسلام  توصیف نموده و افزود: مدیرانی که  اصل تغییر را برای تداوم زندگی پذیرفته اند مدیرانی موفق خواهند بود. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران سیاست های وزارت را در ارتقای آموزش و پرورش مبتنی بر چهار شاخصه دانست و اظهار داشت: پیگیری این سیاست ها نیازمند پذیرش اصل تغییر در رویه موجود است. قاسمی با بیان این که افزایش مشارکت قطب های مختلف جامعه در فعالیت های آموزش و پرورش نخستین سیاست مقام عالی وزارت است که باید به آن توجه وی‍ژه شود افزود: بهبود مدیریت آموزشگاهی، بودجه ریزی عملیاتی و ساماندهی نیروی انسانی از دیگر اهداف آموزش و پرورش است و مدیران مدارس باید از جنبه های مختلف علمی و عملی توانمندترین فرد در مدرسه بوده و از اطلاعات به روز در زمینه تعلیم و تربیت برخوردار باشند. قاسمی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در مدارس کشور را طرحی نو دانست که امسال برای اولین بار در کشور به صورت پایلوت اجرا خواهد شد و قطعا مازندران نیز سهمی در اجرای این کار جدید خواهد داشت. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ساماندهی مناسب و دقیق نیروی انسانی جهت افزایش بازده را امری ضروری دانست که انجام آن مقدمه اجرای طرح های دیگر است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن