تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزش، نشاط و سرگرمی در سیمرغ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ورزش، نشاط و سرگرمی در "سیمرغ"
غلامعباس قنبری تهیه کننده مسابقه تلویزیونی "سیمرغ" با اشاره به عملیاتی بودن آیتم های آن گفت: در این مسابقه زنان هم حضور فعالانه ای دارند و 3 نفر از اعضای هر گروه شرکت کننده خانم هستند.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، غلامعباس  قنبری تهیه کننده مسابقه تلویزیونی "سیمرغ" درباره آیتم های این مسابقه توضیح داد: سعی کرده ایم برای این مسابقه آیتم های متنوع و جذابی را طراحی کنیم.

 برخی از آیتم ها هم آبی هستند. این مسابقه حداقل 15 آیتم متفاوت دارد که برای ایجاد تنوع در آن هر دفعه ترکیب متنوعی از آن ها کنار هم قرار می گیرند تا هم جذابیت بیشتری برای مخاطبان پیدا کند و هم شرکت کنندگان نتوانند پیش بینی کنند که در چه آیتمی مسابقه می‌دهند.
 
وی با اشاره به مشارکتی بودن برنامه بیان داشت: برنامه قطعا مشارکتی خواهد بود اما هنوز با شرکت یا سازمان خاصی توافق نکرده ایم. مشارکت هم به گونه ای نیست که در نوع آیتم ها تاثیرگذار باشد و بیشتر در قالب تبلیغات محیطی در برنامه حضور خواهد داشت.
 
این تهیه کننده در ادامه تعدادی از آیتم ها را برشمرده و افزود: حمل توپ با سطل، انتقال آب با کاسه های بالای کلاه، زدن پنالتی با توپ بادکنکی، کیک و تردمیل چهارلیتری، زدن گل همراه با سُرخوردن و افتادن در حوض کف، عبور از استخر از روی مکعب، گردونه و سرگیجه، استخر و شکل سازی بدن، پنالتی با عینک مخصوص از جمله آیتم های این مسابقه است.
 
مسابقه تلویزیونی "سیمرغ" در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید می شود.

این مسابقه دارای 52 قسمت 60 دقیقه ای است و غلامعباس  قنبری و محسن تقوی زنوزی به طور مشترک تهیه کنندگی آن را برعهده دارند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن