تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچكدام از نیروهای اعزامی فارس به كشور عراق دچار آسیب نشده‎اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس: هیچكدام از نیروهای اعزامی فارس به كشور عراق دچار آسیب نشده‎اند خبرگزاری پانا: مهدیار گفت: بازسازی سرداب محل غیبت امام زمان (عج) نیز آغاز شده است كه با مشاركت هنری و مردمی به انجام خواهد رسید.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۸ تير ساعت 19:08



به گزارش خبرگزاری پانا، جابر مهدی‎یار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچكدام از نیروهای اعزامی فارس به كشور عراق دچار آسیب نشده‎اند و محاصره نیروهای متجاوز كه سعی بر تصرف حرم‏های مطهر در سامرا را داشتند با محافظت 400 نفر از اهالی روستاهای اطراف بی نتیجه ماند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس گفت: علی‎رغم شرایط بد عراق که به واسطه حضور گروهک‎های ددمنش معاند شاهد هستیم، خللی در کار بازسازی عتبات به وجود نیامده است و کار بازسازی همچنان ادامه دارد.


مهدی‎یار در ادامه به  ساخت نیم ضریح خیمه گاه امام سجاد (ع) اشاره و اضافه کرد: اجرای این پروژه از طراحی تا اتمام به عهده هنرمندان فارس و با مشاركت مردم این استان بوده است.

وی از ساخت درب های صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا (س) بعد از 1400 سال در نجف اشرف خبر داد و عنوان كرد: این صحن كه در زمینی به وسعت 7 هكتار و مساحت 218 هزار متر مربع در حال ساخت است جزو پروژه توسعه حرم حضرت علی (ع) محسوب می شود.

این مقام مسئول افزود: در این صحن علاوه بر محل عبادت، اماكنی نظیر موزه، كتابخانه، درمانگاه، مهمانخانه، سایت های اداری و پاركینگ پیش بینی شده است.

مهدی‎یار ضمن دعوت از مردم جهت مشاركت در ساخت و توسعه صحن حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: برای مردم این فرصت گرانبها به وجود آمده است تا با خرید زمین در اطراف صحن و دریافت سند افتخار با مشاركت 50 میلیون ریال برای هر متر مربع در این فعالیت معنوی سهیم باشند.

وی به مراحل تكمیلی ساخت صحن حضر زینب (ع) اشاره و اضافه کرد: با اتمام مراحل تخریب و خرید زمین این پروژه به زودی گسترش خواهد یافت.

مهدی‎یار اضافه كرد: بازسازی سرداب محل غیبت امام زمان (عج) نیز آغاز شده است كه با مشاركت هنری و مردمی به انجام خواهد رسید.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از  طراحی و ساخت پروژه‎هایی نظیر 3 درب طلا در كاظمین، كتیبه جهت نصب در صحن امام حسین (ع)، صندوق خاتم ضریح مسلم بن عقیل در كوفه، نیم ضریح خیمه‎گاه حضرت ابوالفضل(ع) و ... خبر داد.

مهدی‎یار  همچنین گفت: آن دسته از هنرمندان فارس كه این ستاد را برای فعالیت انتخاب كرده اند در راه رسیدن به كمال از توجه ائمه برخوردار می شوند.

وی تصریح کرد: عملكرد این ستاد فرصت خوبی به وجود آورد تا  هنرمندان فارس بتوانند قابلیت های خود را به لحاظ كیفی و كمی در سطح وسیع تری به نمایش بگذارند.

مهدی‎یار اضافه كرد: هنرمندان خاتم كار، قلم زن، منبت كار و درودگر به دلیل وسعت كار طراحی و اجرایی نشان دادند كه در كشور و دنیا بی نظیر هستند.

او مشاركت مردم را در مباحث بازسازی عتبات عالیات ارزشمند توصیف كرد و افزود:  برای مردم فارس این فرصت پیش آمد تا در فعالیتی ماندگار سهیم باشند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن