تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 5 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802036924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازی عتبات عالیات در عراق زمینه ساز احیای فرهنگ اهل بیت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی حجت الاسلام رضایی:
بازسازی عتبات عالیات در عراق زمینه ساز احیای فرهنگ اهل بیت است
بیرجند - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بازسازی عتبات عالیات در عراق زمینه ساز احیای فرهنگ اهل بیت در این کشور است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی پیش از ظهر چهارشنبه در شورای سیاست گذاری بازسازی عتبات و عالیات خراسان جنوبی اظهار کرد: امید است که خداوند متعال توفیق دهد در ما مبارک رمضان از تمام لحظات عمرمان بیشترین استفاده را ببریم. وی با بیان اینکه نباید در خدمت به اهل بیت از هیچ کوششی دریغ کنیم، افزود: اگر ما گامی برای اهل بیت برداریم در حقیقت گامی برای خودمان برداشتیم و ما در همیشه ایام عمر خود محتاج اهل بیت هستیم. حجت الاسلام رضایی بیان کرد: با توجه به اینکه در مسیر راه ایرانیان به مدینه کاخ های بزرگی وجود داشته اما این انسان ها این همه کاخ ها را پشت سر گذاشته و در خانه حضرت علی و فاطمه(ع) سر تعظیم فرود آورده اند که این نبوغ انسانیت ایرانیان را نشان می دهد. کمک فرهنگی بر کمک مادی در عراق ضرورت دارد نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بنابر گفته قرآن کریم پلیدی برآنهایی است که اندیشه خود را به کار نمی اندازند. حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه انسان باید در انجام  کارها و فعالیت ها اندیشه و عقل خود را به کار اندازد چرا که این اقدامات در خروجی جامعه تاثیرگذار است. وی با بیان اینکه انسان باید قبل از کمک به بازسازی عتبات وعالیات عشق به اهل بیت را در دل زنده کند، گفت: اگرمسئولین ما به دنبال استیثار بروند قطعا حکومت سقوط خواهد کرد. حجت الاسلام رضایی ادامه داد: فرهنگ اهل بیت به ما بخشش، ایثار و گذشت را یاد داده است ولی فرهنگ غربی استیثار را به ما ارائه می دهد. وی افزود: ما با بازسازی عتبات وعالیات در کشور عراق فرهنگ ایرانی و اسلامی را در این کشور ترویج می کنیم چرا که ایران نقطه اتکای اهل بیت است. حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه باید در بازسازی عتبات و عالیات پروژه های کمی شروع کنیم، بیان کرد: باید در کنار اجرای این پروژه های کم، فرهنگ اهل بیت را در این کشور احیا کنیم چرا که کشور عراق با درآمد نفتی که دارد در زمینه تامین هزینه های بازسازی بقاع متبرکه مشکلی نداشته بلکه در این رابطه مشکل فرهنگی دارد. نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بازسازی عتبات و عالیات باید از روی عشق بوده و این عشق نیز باید در بین مردم نهادینه شود زیرا ما با بازسازی و گذاشتن هر آجر در زمینه ساخت این بقاع متبرکه، خون یک سرباز ایرانی را حفظ می کنیم. حجت الاسلام رضایی ادامه داد: اگر اقدامات بازسازی در کشور عراق از سوی ایران انجام نمی گرفت امروز داعش در اهواز و استان های مرزی ما مانور می داد.      


۱۳۹۳/۴/۱۸ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن