تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802628371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاعران اهل بیت تبریز برای دفاع از عتبات عراق اعلام آمادگی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




شاعران اهل بیت تبریز برای دفاع از عتبات عراق اعلام آمادگی کردند خبرگزاری رسا ـ اعضای انجمن شاعران اهل بیت (ع) تبریز، آمادگی خود را برای حضور در حرمین شریفین عراق و دفاع از این اماکن مقدس شیعیان اعلام کردند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، انجمن شاعران اهل بیت(ع) تبریز با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت کامل و قاطع از فتوای مراجع عظام شیعه، آمادگی خود را برای دفاع از حرمین شریفین و جانفشانی در راه اهداف اسلامی اعلام کردند. 
در این بیانیه آمده است: گروهک تکفیری داعش به عنوان بازیچه صهیونیستی به دنبال عملیاتی کردن نقشه شوم دشمنان اسلام برای نشانه روی اسلام ناب محمدی (ص) و ایجاد تفرقه بین مسلمانان است. بدون شک آنچه از سوی گروهک داعش به صورتی وحشیانه و به دور از هرگونه اصول انسانی و اسلامی، علیه ملت مظلوم و مسلمانان در عراق رخ می دهد هیچگونه تناسب و ارتباطی با تعلیمات انسانی ، اسلامی در هیچ دینی به ویژه دین مبین اسلام ندارد. 
اقدامات تروریستی و وحشیانه این گروهک خبیث علیه ملت مظلوم عراق در حالی صورت می گیرد که مجامع به ظاهر حقوق بشری در قبال چنین حوادث جنایتکارانه سکوت اختیار کرده اند. ما اعضای انجمن شاعران اهل بیت تبریز، در پیروی از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی، جنایات غیرانسانی و وحشیانه گروهک تکفیری داعش را شدیدا محکوم کرده و ضمن حمایت کامل و قاطع از فتوای جهاد مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سیستانی و سایر مراجع عظام و علمای بزرگوار اهل سنت مبنی بر ایستادگی قشرهای مختلف مردم در برابر جنایتکاران داعش، آمادگی خود را قلماً و قدماً و با حضور و عملی کردن به تکلیف دینی  خود برای جانفشانی در راه اهداف اسلامی و دفاع از حرمین شریفین در عراق و سوریه اعلام می کنیم. 
گفتنی است، متن این بیانیه به امضای افرادی چون خلیل آسانی، اسماعیل اکبرزاده زکی ( مجاهد)، ابو طالب اللهیاری ( توتقون)، حجت الاسلام ابراهیم اشتر امجدی، حمید امجدی، حسن با حجب، سهیلا باقریان، نرگس باقریان، محمد رضا بحری، سریه بلندی، غلامرضا بهشتی، محمد پرندی، اصغر پورعلی، کاظم پورراد، زهرا تار محمدی، حسین حسنی افشرد، علی حسین زاده، رمضان خلفی نژاد، بیت الله دشتی، فرزانه دهقان نژاد، مهدی رستمی (فایض)، حجت الاسلام عباس رسولی، ستار رزاقی، محمد رنجی باهر ( رنجی تیریزی )، مجتبی زاد صادق، قربان زارع (ادیب)، زرنقی، اسکندر سعادتی، غلامحسین سوداگر، شاهمرادی سرایی، علی شهودی، ابراهیم صابری، مختار صدر محمدی، محرم صدقی، علیرضا عباسی، محمد رضا علیزاده، محمد فتح الله زاده، عباس فری ، محمد قلیپور هشترودی، رحمان قمیان، بلال کمالی،حمید محرمی (نادم)، محمد محمدلو ( انجمن)، اسدا... محمدی، جلال محمدی، رسول مروت دل، نخلستانی، نظری بستان آبادی، سید محمد مسعود نقیب، احمد نیکی و محمد یادگاری رسیده است. 
طرح ضیافت الهی در 50 امامزاده آغاز شد 
حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: طرح ضیافت الهی و خیمه های معرفت همزمان با ماه رمضان در صحن و بارگاه 50 امامزاده استان آغاز شد. 
وی برگزاری نشست های مختلف دینی، مذهبی و احکام، کلاس های قرآنی، معارف اسلامی، احکام و برنامه های فرهنگی در آستان امامزادگان استان را از جمله برنامه های طرح ضیافت الهی در ماه رمضان برشمرد.  
 105 روحانی به مساجد مراغه اعزام شدند 
حجت الاسلام علی امیری، رییس اداره تبلیغات اسلامی مراغه گفت: اعزام 105 روحانی و مبلغ برای تبلیغ امور دینی و مذهبی به مساجد شهری و روستایی این شهرستان در ماه رمضان آغاز شد. بیان احکام و برگزاری جلسات تلاوت و تفسیر مفاهیم قرآنی در ایام ماه رمضان در راس برنامه های مبلغان قرار دارد. 
وی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر، مسابقات فرهنگی، برپایی نماز جماعت در تمام مساجد و بازدید مسوولان از مساجد، از دیگر برنامه های مهم این سازمان در ماه رمضان است. 
حجت الاسلام امیری با اشاره به اینکه تبلیغ دین، تفسیر سوره لقمان و ترویج سبک زندگی اسلامی از محورهای مورد بحث و توجه روحانیون اعزامی است، یادآوری کرد: بسیاری از روحانیان شرکت کننده بومی این شهرستان بوده و برخی از روحانیان نیز اعزامی از قم هستند. 
طرح جامع جشن رمضان با رویکرد مشارکت مردمی اجرا می شود 
حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی گفت: به منظور انسجام بخشیدن به فعالیت های این نهاد در ماه رمضان طرح جامع جشن رمضان با رویکرد مشارکت مردم در استان اجرا می شود. 
وی مدیریت احسان و نیکوکاری، تقویت و گسترش فرهنگ احسان، انفاق و همدردی های اجتماعی، ایجاد روحیه همکاری، ایجاد زمینه مساعد برای توجه اغنیا به مشکلات نیازمندان و بهره برداری از فضای معنوی ایجاد شده در مناسبت های این ماه را از اهداف برگزاری جشن رمضان عنوان کرد. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی بااشاره به اینکه ویژه برنامه های این نهاد در ماه رمضان با محوریت مراکز نیکوکاری مساجد خواهد بود، خاطر نشان کرد: ارایه سفره های افطاری در مساجد، ثبت نام از حامیان ایتام و دریافت جیره خشک، کفارات و زکات فطریه از دیگر برنامه های این نهاد در ماه رمضان است. 
دشتی ادامه داد: در این ماه بازارچه رمضان در محوطه مسجد کبود تبریز دایر و توانمندی های مددجویان به معرض نمایش گذاشته شده و علاوه بر غرفه های اشتغال، در غرفه های فرهنگی نیز مشاوران خانواده و دینی حضور می یابند. به منظور استفاده از فضای معنوی در ماه رمضان برای ترغیب و جذب بیشتر خیران و حامی یابی طرح مشارکت های مردمی، طرح های اکرام، طاها، محسنین، کوثر، یاسین، شفاء در این ماه اجرا می شود./935/د101/ب4



۱۳۹۳/۴/۹






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن