تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803015023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار ایلام: ناامید کردن مردم در دولت تدبیر و امید قابل بخشش نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار ایلام: ناامید کردن مردم در دولت تدبیر و امید قابل بخشش نیست ایلام- ایرنا- معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار ایلام گفت: ناامید کردن مردم در دولت تدبیر و امید گناهی غیر قابل بخشش است.


به گزارش ایرنا، «حشمت الله عسگری» روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار کرد: گفتن نه صریح به اشتغال و تولید قابل پذیرش از سوی هیچ مدیری نیست زیرا شعار دولت تدبیر و امید ارائه راهکارهای کارشناسی برای باز کردن قفل های زنگ زده است.
وی ادامه داد: بانک ها باید الزام قانونی تبصره 17 در خصوص پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مردم را رعایت کنند در غیر این صورت به دیوان محاسبات معرفی می شوند.
معاون استاندار ایلام یادآور شد: بانک هایی که منابع ندارند به دنبال وصول مطالبه های خود باشند، اینکه مدیر بانکی اعلام کند ما درآمد نداریم و میزان مصارف بیش از منابع است، شرط کافی برای پرداخت نکردن تسهیلات قرض الحسنه نیست.
عسگری تاکید کرد: بانک ها باید در طول سال با برنامه ریزی و هدف گذاری مشخص حرکت کنند و اگر در استان نتوانیم منابع را ایجاد کنیم این مطلب قابل درک و منطقی نیست.
وی افزود: بانک هایی که مطالبه های معوق دارند باید شعب خود را بسیج کنند و هر ضامنی که پشت برگه ضمانت را امضا کرده به عنوان فرد متعهد باید مطالبه بانک را پرداخت کند.
معاون برنامه ریزی استاندار ایلام بیان کرد: در ابتدای سال منابع اعتباری دولت و منابع تسهیلاتی بانک ها مشخص نیست اما با هدف گذاری دولت برای کسب درآمد بانک ها نیز باید برای وصول مطالبه ها و ایجاد منابع جدید تلاش کنند.
عسگری اضافه کرد: دولت انتظار ندارد بانک ها از همان ابتدا مبالغ نقدی به منظور پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کنار بگذارند بلکه از آنها می خواهیم که هدف گذاری کنند و دلایل تحقق نیافتن مطالبه های خود را بررسی و با یک جهت گیری مناسب برای تحقق منابع برنامه ریزی کنند.
وی از مدیران بانک های عامل خواست شیوه های جدید برای وصول مطالبه ها را بکارگرفته و ضمن معرفی افراد بدهکار به دستگاه قضایی منابع بانکی را که بیت المال است به جریان اقتصادی کشور بازگردانند.
معاون استاندار ایلام گفت: امسال به فرموده مقام معظم رهبری سال «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده و همه باید با نگاه جهادی کارها را دنبال و برای تحقق این شعار از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
عسگری اظهار کرد: جذب کمک های مردمی در حساب های قرض الحسنه، رویکرد 40 سال قبل است اکنون بانک ها باید با رویکرد نوین و کارآمد برای تجهیز منابع اقدام کنند.
وی با انتقاد از پرداخت نشدن تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، کمیته امداد و بهزیستی از سوی برخی بانک ها تاکید کرد: وقتی افراد متقاضی یک سال است در نوبت انتظار دریافت تسهیلات هستند، باید به دنبال ساز و کار قانونی برای حمایت از آنان باشیم.
وی خطاب به مدیران دستگاه های حمایتی نیز گفت: هنر مدیران تنها معرفی افراد برای دریافت تسهیلات به بانک ها نباید باشد، بلکه باید افرادی را معرفی کنند که توان بازپرداخت تسهیلات داشته باشند.
عسگری از مدیران عامل بانک های استان خواست لیست افراد بدهکار زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی که برای ایجاد اشتغال تسهیلات دریافت کرده اند را به این دو دستگاه برای پیگیری داده تا با پیگیری به موقع از هدر رفت منابع بیت المال جلوگیری شود.
وی اظهار کرد: اکنون تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت نمی شود، باید بانک های عامل استان به صورت شفاف اعلام کنند که منابع آنها چگونه مصرف می شود. ک/2
7177/540

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن