تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم اميد مردم کرمانشاه به نگاه تيزبينانه دولت تدبير و اميد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۰ب.ظ)
بيکاري زير بناي تمام مشکلات؛ چشم اميد مردم کرمانشاه به نگاه تيزبينانه دولت تدبير و اميد استاندار کرمانشاه در جلسه شوراي اداري استان که با حضور وزير کشور برگزار شد، گفت : با توجه به رده سوم کرمانشاه در آمار نرخ بيکاري کشور ، اين استان در حال حاضر براي رفع کاستي هاي خود به دولت تدبير و اميد چشم دوخته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ ابراهيم رضايي بابادي ابراز داشت : مهار آب هاي مرزي استان، هدف گذاري رشد 10 ميليارد دلاري صادرات، برنامه ريزي در خصوص راه اندازي بازارچه هاي مرزي تيله کو و سومار، آغاز بکار قطار سبک شهري بجاي منوريل، تسريع در روند اجرايي پروژه راه آهن غرب کشور و همچنين آغاز بکار دوباره ي پالايشگاه آناهيتا در اين استان از جمله ي مهم ترين فعاليت هايي انجام گرفته براي استان کرمانشاه بوده است.
وي با بيان اين مطلب که اجرايي شدن مصوبات مقام معظم رهبري به کرمانشاه مي تواند تحولات شگرفي را در اين استان ايجاد کند ، خاطرنشان ساخت : با توجه به ظرفيت بالاي استان در بخش گردشگري يکي ديگر از پتانسيل هاي کرمانشاه براي توسعه و ايجاد اشتغال توسعه گردشگري است که با فراهم نمودن زير ساخت هاي آن مي توان به بخش به عنوان يکي از عوامل اشتغالزا در استان نگاه کرد.
رضايي بابادي در ادامه ورود ريزگردها به استان، عدم تکميل بزرگراه کربلا، نبود زيرساخت ها در شهرهاي استان بخصوص کرمانشاه، مهاجرت بي رويه روستاييان به شهرها، عدم بازسازي برخي از مناطق جنگ زده استان نظير نفت شهر، وجود بافت هاي فرسوده، نبود زيرساخت هاي مناسب در بازارچه هاي مرزي و مشکل جاده هاي ارتباطي استان را از ديگر معضلات موجود عنوان کرد و براي رفع آن ها از وزير کشور و ديگرمسوولان کشور استمداد طلبيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن