تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816368505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الاغ تروریست تا خودکشی اسکولاری


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: الاغ تروریست تا خودکشی اسکولاری


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۸ تیر ۱۳۹۳.عکس پادشاه با نبیره!/ کشف دومین شهاب‌سنگ ایران/ بنر داعش در حلب/ هادی ساعی پلیس شد/ بهترین اتوبوس برای سفر/ کشف الاغ بمبگذاری شده دربعقوبه و... اسکولاری خودکشی کرد

اسکولاری خودکشی کرد

اسکولاری خودکشی کرد

اکثر خبرگزاری های معتبر دنیا در گزارش های تحلیلی خود از بازی برزیل و آلمان عدم دعوت اسکولاری از ستاره های باتجربه برزیل به تیم ملی را به خودکشی تشبیه کرده و معتقدند این مربی با تجربه با این کار خودش و تیمش را کشته است. اسکولاری به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و اکثر کارشناسان معتقدند عدم دعوت از ستاره های باتجربه ای مانند کاکا ، رونالدینیو ، روبینیو و پاتو و اتکای بیش از حد به نیمار ٢٢ ساله باعث کسب این نتیجه ضعیف برای برزیلی ها شده است. به اعتقاد کارشناسان برزیل در فاز هجومی برنامه ای جز تکیه بر حرکات انفرادی نیمار نداشته و غیبت او باعث فلج شدن تیم برزیل شده است که ظاهرا پلن دومی برای حمله نداشتند.
بیشتر...

عکس سلفی پادشاه با نبیره!

عکس سلفی پادشاه با نبیره!

نبیره شاه سعودی با پدربزرگش ملک عبدالله بن عبدالعزیز عکس سِلفی انداخت.
بیشتر...

کشف دومین شهاب‌سنگ ایران پس از 134سال در بیابان لوت

کشف دومین شهاب‌سنگ ایران پس از 134سال در بیابان لوت

 اولین شهاب سنگ بزرگ کشور با وزن 54 کیلو گرم 134 سال پیش مصادف با 30 فروردین ماه 1259 خورشیدی برابر با 18 آوریل سال 1881 میلادی حدود ساعت 3 بعدازظهر در 100 کیلومتری غرب تهران، در محلی بنام بوغین که در غرب اشتهارد واقع شده بود با صدای مهیبی سقوط کرد و پس از بیرون آوردن آن شهاب سنگ از عمق دو متری زمین توسط چوپانان، این شهاب سنگ توسط هدایت اله خان قاجار فرزند عیسی خان بیگلر بیگی، حکمراان ایل شاهسون بغدادی به دربار ناصرالدین شاه قاجار فرستاده شد که بنا به دلایلی، اشتباها با نام شهاب سنگ ورامین در دنیا شهرت یافت. شهاب سنگ ورامین از جمله هفت شهاب سنگ مزوسیدریتی جهان است که در هنگام سقوط توسط مردم و چوپانان رصد شده است و هم اکنون در تالار کاخ گلستان نگهداری می شود. حالا پس از 134 سال از کشف اولین شهاب سنگ بزرگ کشور محققان کانون سبز فارس با تلاش های شبانه روزی و پیمایش های مکررموفق شده اند دومین شهاب سنگ بزرگ کشور را که مرکز مطالعات و آموزش علوم زمین واقع در فرانسه وابسته به دانشگاه مارسیل  نیز آن را تأیید کرده کشف کنند تا بار دیگر ارزش ها و موقعیت منحصر به فرد این بیابان ارزشمند بر همگان آشکار شده و زمینه ای دیگر برای تحقیقات دانشمندان علوم زمین و جغرافی در این منطقه بی نظیر فراهم شود.
 کشف و شناسایی دومین شهاب سنگ بزرگ ایران نیز یکی دیگر از ویژگیهای طبیعی بیابان لوت است که باعث شده تا رویکرد شناخت جایگاه جهانی این زیست سپهر را برجسته تر کند.
بیشتر...

بنر داعش در حلب

بنر داعش در حلب

بر روی این بنر نوشته شده است:اجسادمان در عراق، قلبهایمان در مکه‌ به اسارت گرفته شده، روحمان در بیت‌المقدس و چشمهایمان به رم است!
بیشتر...

هادی ساعی پلیس شد

هادی ساعی پلیس شد

 هادی ساعی - قهرمان تکواندوی کشورمان به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی سریال «آمین» در مقام پلیس‌ ظاهر می شود.
هادی ساعی پلیس شد
تاکنون حدود 30 درصد از مراحل تصویربرداری این مجموعه سپری شده و محمدرضا داودنژاد و یوسف تیموری به گروه بازیگران این اثر پیوستند. در حال حاضر ضبط سکانس‌های مربوط به ورود کانتینر بزرگ مواد مخدر به سوله در لوکیشنی واقع در جاده کرج آغاز شده و در حدود 150 نفر از بازیگران ، هنروران وعوامل تولید در این صحنه ها حضور دارند. داریوش فرهنگ، امین حیایی ، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشامحرابی، سودابه بیضایی ، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی ، محمد رضا داود نژاد ، مهدی محرابی ، یوسف تیموری و مهرناز مهر آراء بازیگران اصلی این سریال هستند.
بیشتر...

کشف الاغ بمبگذاری شده در بعقوبه

کشف الاغ بمبگذاری شده در بعقوبه

منابع امنیتی در استان دیالی عراق از کشف و خنثی سازی یک الاغ بمبگذاری شده در شرق بعقوبه خبر دادند. سایت عراقی "سومریه نیوز" به نقل از این منابع خاطرنشان کرد: نیروهای امنیتی به الاغی مشکوک شدند که در یکی از جاده‌های کشاورزی نزدیک منطقه "المنصوریه" (35 کیلومتری شرق بعقوبه) به تنهایی حرکت می‌کرد. نیروهای امنیتی پس از متوقف کردن این الاغ، متوجه شدند که این حیوان دو بمب با خود حمل می‌کند.  تروریستها این دو بمب را با کاه مخفی کرده بودند. به گفته منابع امنیتی، تروریستها قصد داشتند این دو بمب را به صورت کنترل از راه دور منفجر کنند و معمولا از این روش برای هدف قرار دادن نقاط ایست و بازرسی و نیروهای امنیتی استفاده می شود.
بیشتر...

بهترین اتوبوس برای سفر

بهترین اتوبوس برای سفر

بهترین اتوبوس برای سفر

بهترین اتوبوس برای سفر

این اتوبوس دوزیست است. هم در جاده راه میرود و هم در آب شناور مانده و به پیش می رود. وسیله ای ایده آل برای سفر محسوب می شود. قیمت این اتوبوس لوکس وتشریفاتی جدود 1.2 میلیون دلار (حدود 3 میلیارد نومان) تخمین زده شده است.
بیشتر...

 


چهار شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن