تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820774427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه جهادي و علمي به عرصه پژوهش توسعه را به همراه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۲۵ب.ظ)
استاندار ايلام در بازديد از جهاد دانشگاهي: نگاه جهادي و علمي به عرصه پژوهش توسعه را به همراه دارد استاندار ايلام در بازديد از جهاد دانشگاهي گفت: نگاه جهادي و علمي در جهاد دانشگاهي به عرصه پژوهش است که مي تواند توسعه پايدار را به همراه آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا مرواريد، پس از بازديد از بخش‌هاي مختلف جهاددانشگاهي واحد استان استاندار ايلام گفت: جهاددانشگاهي نشان داده است که با امکانات کم مي‌توان کارهاي بزرگ‌تري انجام داد.
نماينده عالي دولت در استان اظهار کرد: جهاد دانشگاهي از جمله نهادهايي است که از بدو تاسيس توانست بدون گرفتار شدن به بروکراسي اداري نقش خود را به خوبي در زمينه‌هاي مختلف ايفا کند.
وي موفقيت مراکز تحقيقاتي و علمي را الگويي براي حرکت جامعه دانست و بيان داشت: انجام فعاليت هاي اقتصادي باتکيه بر علم و دانش و مديريت جهادي که در فعاليت هاي جهاد دانشگاهي مشاهد مي شود مي تواند الگويي مناسب براي مردم باشد و فرهنگ کار آفريني و توليد بر پايه کار علمي را در جامعه نهادينه نمايد
وي گفت: موفقيت‌هاي جهاددانشگاهي مرهون تلاش‌ جهادگران جواني است که بخوبي مديريت جهادي را تجربه کرده‌اند و نشان داده‌اند کمبود امکانات نمي‌تواند مانع انجام کارهاي بزرگ شود.
استاندار ايلام با بيان اينکه جهاددانشگاهي نشان داده است که مي‌تواند موتور محرکه‌ي ساير دستگاه‌ها براي حرکت به سوي توسعه باشد تصريح کرد: استان نيازمند کمک جهاددانشگاهي است و دستگاه‌هاي مرتبط بايد اين شرايط را براي اين نهاد انقلابي فراهم کنند.
مرواريد تصريح کرد: پتانسيل‌هاي استان مانند نفت،گاز ،پتروشيمي و معدن مي‌‎تواند استان را به سمت توسعه‌يافتگي سوق دهد و جهاددانشگاهي هم با نگاه علمي مي‌تواند کمک کند تا اين روند تکميل شود.
وي کشاورزي و دامداري را اصلي‌ترين راه امرار معاش مردم استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه نگاه سنتي در اين عرصه‌ها آسيب‌بزرگي است که اميدواريم جهاددانشگاهي در صنعتي شدن اين روش‌ها بتواند رسالت خود را انجام دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن