تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821157932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از امکانات ورزشی شهر باغین بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از امکانات ورزشی شهر باغین بازدید کرد خبرگزاری پانا:مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به‌منظور بازدید از امکانات ورزشی شهر باغین و آشنایی با آخرین وضعیت طرح‌های ورزشی، از این شهر بازدید کرد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۸ تير ساعت 10:53



مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از امکانات ورزشی شهر باغین بازدید کرد
خبرگزاری پانا:مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به‌منظور بازدید از امکانات ورزشی شهر باغین و آشنایی با آخرین وضعیت طرح‌های ورزشی، از این شهر بازدید کرد.
به گزارش خبر گزاری پانا،به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، محمود محمودی‌نیا به‌‌منظور بازدید از وضعیت اماکن ورزشی باغین، از این شهر دیدن کرد. 
وی در این سفر چند ساعته علاوه بر دیدار با امام جمعه، با رییس شورای شهر و شهردار باغین پیرامون اهمیت نقش ورزش در ایجاد جامعه‌ای سالم و با نشاط گفت‌وگو کرد.
بازدید از سالن ورزشی شهر باغین و بررسی آخرین وضعیت زورخانه‌ی نیمه‌تمام این شهر از دیگر برنامه‌های مدیرکل ورزش و جوانان در شهر باغین بود.
هم‌چنین در این دیدار مقرر شد با توجه به آماده شدن مراحل واگذاری چمن طبیعی فوتبال باغین و پیست دوومیدانی، شرایط به‌‌منظور تحویل این چمن، به مسئولان ورزش این شهر بررسی شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن