تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821085627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ ˝سود تسهیلات˝ باید اصلاح شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نرخ ˝سود تسهیلات˝ باید اصلاح شود خبرگزاری پانا:نرخ اعلام شده تاثیر منفی بر کشاورزی داردو باید اصلاح شود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۸ تير ساعت 10:26



باشگاه خبرنگاران نوشت:
عطاالله حکیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش نرخ سود تسهیلات بانکی به کشاورزان و دامداران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: بانک مرکزی نرخ سود تسهیلات را بالا اعلام کرده است و با توجه به اینکه بخش کشاورزی از بخش‌های حمایتی کشور می‌باشد، مطمئنا تاثیر منفی دارد و در شرایط فعلی که مشکلات زیادی به چشم می‌خورد و اقلام زیادی وارد کشور می‌شود، اگر نرخ تسهیلات بالا باشد تاثیر مضاعفی بر کشاورزی خواهد گذاشت.

حکیمی افزود: از نظر من باید در خصوص نرخ سود تسهیلات تجدید نظر شود و امروز هم عده ای از نمایندگان مجلس توماری را امضاء کردند و به دولت فرستادند تا نسبت به اصلاح این نرخ تجدید نظر صورت گیرد.

این نماینده مجلس در خصوص نرخ پیشنهادی گفت: در حال حاضر نرخ قطعی را نمی‌توانم اعلام کنم زیرا باید کارشناسی‌های لازم صورت گیرد و در حد معینی اعلام شود که به نفع کشاورزان و دامداران باشد زیرا نرخ اعلام شده بالا می‌باشد و باید نسبت به کاهش و اصلاح آن اقدام شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن