تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819917087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان: شعار ولایت و توسعه منشور وحدت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمان: شعار ولایت و توسعه منشور وحدت است کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: شعار ولایت و توسعه می تواند منشور وحدت و برادری و برای نسلی که علاقمند به ساختن کشوری آباد هستند، ماندگار باشد.


به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در نشست خبری با تشریح جزییات نشست هم اندیشی فعالان سیاسی استان کرمان که شامگاه گذشته در استانداری برگزار شد، افزود: این نسل سابقه فداکاری، دلسوزی و ایثارگری اش در دوران مقدس نشان داده شد و امروز هم علاقمند است همراه با ارزش های اسلامی فضایی آباد را برای نسل آینده بسازد که این کار در فضای با وحدت امکانپذیر است.
وی بیان کرد: در شش ماه اخیر که در خدمت مردم کرمان هستیم با توجه به اجماعی که در خصوص انتخاب استاندار صورت گرفته بود و همه جناح های سیاسی تفاهم کردند و بر اساس روش اعتدالی دولت در نشست هایی متعددی که با حضور گروه های سیاسی برگزار شد، محور وحدت استان را به عنوان ولایت و توسعه نامگذاری کردیم.
وی تصریح کرد: شعار ولایت و توسعه با این که کوتاه است اما همه ارزش های انقلاب، پیشرفت، توسعه، آبادانی، وحدت و انسجام را شامل می شود.
استاندار کرمان گفت: در این مدت نشست های هم اندیشی به صورت انفرادی و گروهی داشتیم که همه گروه ها یکجا نبودند تا اینکه این نشست شامگاه گذشته با حضور همه گروه های سیاسی برگزار شد.
وی با بیان این که فضای موجود در استان کرمان ممکن است در سایر استان ها کم نظیر باشد تصریح کرد: این فضا به برکت نجابت مردم خوب کرمان و همه گروه های سیاسی و تدبیری که در این مدت صورت گرفت ایجاد و تاکنون حفظ شده است.
رزم حسینی گفت: همه گروه های سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی مجوز قانونی فعالیت دارند و کسانی که وفادار به انقلاب هستند و در چارچوب نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و قانون اساسی را قبول دارند در این نشست حضور داشتند و ابراز علاقمندی کردند که شعار ولایت و توسعه می تواند تمام اهداف ما را محقق کند.
وی افزود: این گروه ها در حالی که ممکن است در انتخابات سلایق گوناگونی داشته اند اما ولایت و توسعه ظرف بزرگی است که گنجایش همه سلایق سیاسی را دارد و خوشبخانه این نشست به برکت ماه رمضان که ماه خودسازی، گذشت از منیت ها است برگزار شد.
استاندار کرمان گفت: خداوند در این ماه سفره اش را پهن کرده تا ما در این ماه بتوانیم خود را بازشناسی کنیم و محاسبه کنیم که اعمال و رفتارمان برای خدا باشد.
وی اظهار کرد: این نشست پیوند انسان با خدا بود و همه دل در گرو دلسوزی نظام جمهوری اسلامی و آبادانی استان کرمان دارند.
وی گفت: شاید اولین بار بود که چنین جمعی با دهان روزه در کنار هم جمع می شدند افطاری می کردند و همه برای همدلی و اتصال خود به خدا، یعنی ما از همه موارد برای توسعه، آبادانی و وحدت زیر چتر ولایت می گذریم تا استان را به مسیری ببریم که در شان مردم نجیب کرمان باشد.
رزم حسینی افزود: افراد در این نشست دیدگاه های مختلفی را مطرح و نظرات مختلفی را داشتند و بر اساس قولی که داده بودیم با همه گروه ها مشورت و تعامل کنیم تا امروز این اتفاق افتاده است و فضای که در استان وجود دارد به برکت خون شهدا، ایثارگری رزمندگان و پیروی از ولایت است که توانسته استان کرمان را برای یک جهش اقتصادی آماده کند.
وی تاکید کرد: ما باید در استان کرمان فعالیت هایی را انجام دهیم و استان عقب افتادگی هایی و شاید در اکثر شاخص ها از متوسط کل کشور پایین تر است که فضای آبادانی در استان کرمان باید با وحدت و همدلی صورت گیرد و این فضا خوشبختانه تا امروز با حمایت بی دریغ ائمه جمعه در استان کرمان بوجود آمده است.
رزم حسینی از نماینده ولی فقیه در استان به عنوان محور وحدت استان کرمان نام برد و گفت: آیت الله جعفری نقش بی بدیلی در همگرایی جریانات سیاسی دارد.
وی افزود: در حالی که در کانون بحران قرار داریم و در کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان و پاکستان طبق اخباری که شنیده می شود جز جنگ و خونریزی چیزی دیگر نیست اما در کشور ما به نعمت ستون محکم ولایت فقیه امروز از یک امنیت بالایی برخوردار هستیم و باید آن را ارج نهیم.
وی خاطرنشان کرد: باید قدر این را بدانیم و حیف است که این امنیت به وجود آمده خدایی ناکرده دست خوش جریانات سیاسی شود و ما نتوانیم فرصت کافی برای خدمت گذاری به مردم را داشته باشیم.
رزم حسینی ادامه داد: موافقت نامه های اقتصادی که در استان امضا شده را از روز گذشته اجرایی و پیگیری های آن را شروع کردیم و هر روز صبح مسایل سرمایه گذاران را در بخش های مختلف برای تحقق آنها پیگیری می کنیم تا مردم ثمرات آن را در آینده نزدیک ببینند.
وی بیان کرد: اگر بخواهیم در یک شهر زیبا و پیشرفته و با امکانات خوب و زیست محیطی زندگی کنیم راه آن این است که همه دست به دست هم دهیم و از فضای استان که امروز آماده برای جذب سرمایه گذاری است استفاده کنیم.
استاندار کرمان گفت: استقبال برای جذب سرمایه گذار بی نظیر است که باید این فضا را حفظ کنیم تا جذب سرمایه گذاران بیشتر را در استان شاهد باشیم.
وی بیان کرد: امید است با همدلی رسانه ها که بدرستی می نویسید و نقد می کنید استان کرمان را گام به گام به جلو پیش ببریم.
رزم حسینی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم بیان کردند ما شعار اعتدال را دنبال می کنیم زیرا مردم جز خدمتگذاری چیزی نمی خواهند.
به گزارش ایرنا، نشست هم اندیشی فعالان سیاسی استان کرمان شامگاه سه شنبه در استانداری کرمان تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر درباره شعار پیشنهادی استاندار مبنی بر ˈوحدت حول ولایت و توسعهˈ تصمیماتی اتخاذ شد.
اول این که همه فعالان سیاسی و متولیان احزاب و جناح های مستقر در کرمان با نصب العین قرار دادن منشوری که از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام راحل ابلاغ شد و اوامر و تدابیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر اتحاد کلمه از تمام ظرفیت های خود در جهت شعار ولایت و توسعه بهره گیری خواهند کرد.
همچنین امضاکنندگان این تفاهم نامه، موافقت خود را مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی ولایت و توسعه در استان کرمان اعلام داشته و صرف نظر از گرایش های سیاسی و حزبی، شرایط لازم برای توسعه فراگیر، جامع و متوازن استان کرمان را در چارچوب تدابیر ابلاغی مقام معظم رهبری را فراهم خواهند ساخت.ک/2
7444/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن