تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 22 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806315961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان: اهداف نظام در شعار ولایت و توسعه گنجانده شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمان: اهداف نظام در شعار ولایت و توسعه گنجانده شده است کرمان - ایرنا - استاندار کرمان، گفت: اهداف نظام در شعار ولایت و توسعه گنجانده و در این شعار سعی شده است به همه اهداف نظام توجه شود.


به گزارش ایرنا، ˈعلیرضا رزم حسینیˈ عصر پنجشنبه در همایش فرمانداران استان کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری افزود: هر روز که از عمر انقلاب می گذرد بیش از پیش به اهمیت ولایت پذیری پی می بریم.
وی به ناامنی های کشورهای اطراف اشاره کرد و گفت: وجود ولایت فقیه در کشور موجب تامین امنیت شده است.
وی تصریح کرد: اگر قبول کنیم که محور وحدت، ولایت و توسعه است، می توانیم به توسعه و پیشرفت بیشتری دست پیدا کنیم.
استاندار کرمان گفت: باید خودخواهی های سیاسی را کنار بگذاریم که این خود نوعی مدیریت جهادی است و فرمانداران باید مفاهیم اقتصادی را بدانند که به نوعی ادبیات کار آنان است.
وی تاکید کرد: سیاست باید در خدمت اقتصاد و توسعه و تعالی انسانی باشد و گرنه سیاست به خودی خود منزلتی ندارد.
رزم حسینی با تاکید بر میانه روی های سیاسی، گفت: مجموعه نظام به این نتیجه رسیده که با میانه روی سیاسی بهتر می توان امور را اداره کرد.

**ماشین اقتصادی کشور نیازمند تعمیر و ترمیم است
استاندار کرمان، گفت: ماشین اقتصادی کشور نیازمند تعمیر و ترمیم است و امسال در بخش مبارزه با رکود اقتصادی اقدامات جدی انجام خواهد شد.
وی افزود: ماشین اقتصادی کشور که سال های گذشته به نوعی از جاده اصلی قانون خارج شده و به جاده خاکی رفته بود، دولت سعی کرد تا جایی که ممکن است براساس سیاست های اصل 44 قانون اساسی، سند چشم انداز و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی این ماشین را به مسیر اصلی و قانونی که نظام جمهوری اسلامی ترسیم کرده و مسیری همراه با درایت، عقلانیت، تدبیر و استفاده از نخبگان در عرصه های مختلف است، برگرداند.
وی گفت: سال 91 تا اوایل سال 92 تورم ناخالص 16 درصد در ماه بود که الان به دو درصد کاهش پیدا کرده است و سیاست اقتصاد پولی و بانکی به خوبی و با رعایت قوانین اجرا و در حالی که گاهی نیاز اضطراری به برداشت از این منابع بود مورد استفاده قرار نگرفت و تورم کنترل شد.
رزم حسینی، ادامه داد: دولت با مشکل بزرگتری به نام رکود هم روبرو است به طوری که برخی واحدهای صنعتی زیر ظرفیت کار می کنند و بخشی راکد و غیرفعال هستند که اینها اثرات ماشین اقتصادی آسیب دیده و نیازمند تعمیرات است.
وی گفت: فرایند مبارزه با رکود و تورم باید یک پروسه سه تا چهار سال بر اساس یک سیاست شفاف بدور از شتابزدگی و کارهای غیرکارشناسی را طی کند.
استاندار کرمان، بیان کرد: دولت مسیر بسیار خوبی را با حوصله در تمامی حوزه ها جلو می برد.

**کرمان به استانی خودگردان تبدیل می شود
وی ادامه داد: بدو ورودم به کرمان بحثی مطرح شد به نام خودگردان شدن استان که الان هم هر روز که می گذرد اعتقاد و باورم بر این موضوع بیشتر می شود.
استاندار کرمان گفت: ما می توانیم با استفاده از ظرفیت ها و برطرف کردن موانع و کسب اجازه از دولت در استان کرمان خلق ثروت داشته باشیم و بخشی از مشکلات را حل کنیم.
وی تاکید کرد: جریان عقب افتادگی استان چند صد ساله است و نمی توان آن را در مدت زمان کوتاه حل کرد ولی روند در راستای بهبود اوضاع پیش خواهد رفت.

**فرمانداران مثلث توسعه اقتصادی استان را جدی بگیرند
رزم حسینی، به طرح مثلث توسعه اقتصادی استان کرمان اشاره کرد و از فرمانداران خواست آن را جدی بگیرند.
وی گفت: ما با مثلث توسعه بنا داریم گره ای را در استان باز کنیم و می خواهیم همه دستگاه های اجرایی در توسعه سهیم شوند و فقط دولت، استانداری و فرمانداری ها در این زمینه دخیل نیستند بلکه همه ارکان حکومتی باید در راستای رفع عقب افتادگی ها تلاش کنند.
وی بر حضور ائمه جمعه در مثلث توسعه تاکید کرد و گفت: این حضور راهی را برای ما باز می کند که از این فضا می توان برای کار و تلاش در استان استفاده کرد.
استاندار کرمان اظهار کرد: همین که ائمه جمعه در خطبه های خود سرمایه گذاران را تکریم و تقدیس کنند فضایی را برای فعالیت های اقتصادی باز می کند.
وی از فرمانداران خواست مثلث توسعه را جدی بگیرند و ادامه داد: تردید ندارم اگر با این انسجام همه پای کار باشند بخشی از مسایل که شامل مسایل جاری و در حوزه اختیارات استان و بخش دیگر خارج از اختیارات استان است رفع خواهد شد.
رزم حسینی، به طرح معرفی موانع توسعه استان اشاره کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی این موانع را شناسایی و معرفی کرده اند و قوانین مزاحم برای برطرف شدن در اختیار دولت و مجلس قرار می گیرد.
وی ائمه جمعه را در مثلث توسعه پشتوانه خوبی در پیشبرد اهداف برای فرمانداران دانست و گفت: سعی کنید فضای همدلی در شهرستان ها بیشتر شود.
نماینده عالی دولت در استان کرمان، اظهار کرد: فرمانداران ارتباط خود را با ائمه جمعه جدی بگیرند و آن را اعتقادی کنند این حرکتی سیاسی نیست زیرا روحانیت پیش قراول انقلاب هستند و پشتوانه معنوی خوبی به شمار می روند.
وی گفت: جامعه ایثارگران ظرفیت قابل ملاحظه ای هستند که باید از این ظرفیت نیز استفاده کرد و باید جامعه ایثارگران را حفظ کنید.

** از حاشیه ها پرهیز شود
رزم حسینی، به فرمانداران تاکید کرد از حاشیه پرهیز کنند و نگذارند هیچ عاملی باعث شود برای آنها حاشیه ایجاد کند تا از هدف اصلی خود باز بمانند.
وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت گفت: گاهی اوقات ممکن است نیاز شود از خودگذشتگی داشته باشید ولی باید توجه کرد به اقتدار فرمانداران خدشه وارد نشود.
وی تاکید کرد: فرمانداران از افراط و تفریط بپرهیزند که مشی دولت تدبیر و امید و دستور اسلام است.
استاندار کرمان بر حفظ تعامل با نمایندگان مجلس نیز تاکید کرد و گفت: کار مهمی که در راستای اجرای مثلث توسعه باید انجام شود این است که سند شهرستانی به صورت پروژه تدوین شود.
وی بر قانون مداری و مردم داری فرمانداران تاکید کرد و افزود: انقلاب ما مردمی است و ما هرچه داریم از مردم است.
وی گفت: مثلث توسعه یعنی اینکه از معاونان وزرا برای حضور در شهرستان ها دعوت و همایش شهرستانی فرصت های سرمایه گذاری را برگزار کنید.
رزم حسینی تاکید کرد: همشهریان در داخل و خارج از کشور و استان را برای سرمایه گذاری دعوت کنید و باید کاری کنیم که کارگاهی از جذب سرمایه گذاری، فرهنگ کارآفرینی، فعالیت و جنب و جوش اشتغال در استان ایجاد شود.
وی بر ضرورت تکریم سرمایه گذاران و ارتباط فرمانداران با رسانه ها نیز تاکید کرد و گفت: رسانه ها با افکار عمومی در ارتباط هستند و باید نقاط مثبت و حتی منفی را بگویند البته بیشتر باید به نقاط مثبت بپردازند.

**سفر وزیر کشور و رییس جمهوری به کرمان
وی از سفر وزیر کشور در هفته اول بعد از ماه مبارک رمضان به کرمان خبر داد و گفت: فرمانداران طرح های خود را برای ارایه به وزیر کشور آماده کنند.
استاندار کرمان بیان کرد: رییس جمهوری نیز در آینده نه چندان دور به کرمان سفر خواهد کرد.

**ارایه الگوی کشت و مصرف بهینه آب
وی به فرمانداران توصیه کرد: به کشاورزان الگوی کشت ارایه دهند.
استاندار کرمان تاکید کرد: باید مدیریت کشت، برداشت و فروش محصولات کشاورزی به کشاورزان آموزش داده شود.
وی مدیریت و کنترل مصرف آب کشاورزی را دیگر وظایف مسوولان برشمرد و گفت: نمی توانیم منتظر اجرای طرح های انتقال آب باشیم اگرچه درصدد اجرای آن هستیم.
رزم حسینی تصریح کرد: در حال حاضر آب بی رویه مصرف می شود و باید پلیس آب تعیین شود.
وی گفت: کشاورزان نیز باید مدیریت مصرف آب را مد نظر قرار دهند و این کار بزرگ و ملی است که با صرفه جویی می توان انجام داد.
وی بر جهاد اقتصادی در مصرف آب تاکید و اضافه کرد: مانند زمان هشت سال جنگ تحمیلی باید از خودگذشتی کنیم.ک/2
7433/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن