تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه: طرح نظام سلامت انقلابی بزرگ در بخش درمان کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمانشاه: طرح نظام سلامت انقلابی بزرگ در بخش درمان کشور است کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: طرح تحول نظام سلامت که از 15 اردیبهشت ماه امسال در کشور آغاز شد ، انقلابی بزرگ و بی مانند در بخش بهداشت و درمان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈابراهیم رضایی بابادیˈ روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با اجرای این طرح در دولت تدبیر و امید، سلامت مردم که یکی از شاخصه های توسعه یافتگی است در ایران تامین خواهد شد و مردم دیگر نگران تقبل هزینه های درمانی گزاف نیستند.
وی در ادامه از کرمانشاه به عنوان قطب درمانی غرب کشور یاد کرد و گفت: دولت باید با همین نگاه برای کرمانشاه برنامه ریزی کند و براین اساس مقرر شده است وزیر بهداشت پس از پایان ماه مبارک رمضان سفری به این استان داشته باشد.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همسایگی با کشور عراق و بالا بودن ظرفیت علمی و تخصصی بخش بهداشت و درمان کرمانشاه همراه با امکانات و تجهیزات روز، فرصت خوبی را برای گسترش مقوله توریسم درمانی در این استان فراهم کرده است.
رضایی در ادامه خواستار مشارکت بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان شد و اظهار داشت: تقویت بخش خصوصی در افزایش ضریب سلامت جامعه موثر است و باید حوزه بهداشت و درمان بر دوش بخش خصوصی اداره شود و بخش دولتی تنها بر این روند کنترل و نظارت داشته باشد.
وی گفت: سازمان های مردم نهاد و گروه های علمی می توانند کمک های خوبی برای توسعه حوزه بهداشت و درمان در کشور ارائه دهند.
در این آیین دکتر ˈ حسین کریم ˈ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شد.
پیش از این دکتر محمدرضا نیکبخت به مدت سه سال عهده دار این مسوولیت بود.
700/567

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن