تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820294916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بعيد است وعده قاليباف عملي شود/ نصب پله برقي هاي مترو بعد از بازگشايي مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۱۶ق.ظ)
بعيد است وعده قاليباف عملي شود/ نصب پله برقي هاي مترو بعد از بازگشايي مدارس عضو کميسيون عمران و حمل و نقل شواري اسلامي شهر تهران گفت: بعيد است وعده شهردار تهران مبني بر نصب پله برقي هاي برخي از خطوط مترو تا ابتداي مهر ماه عملياتي شود.
ابوالفضل قناعتي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: شهردار تهران زمان افتتاح نيمه جنوبي خط سه مترو قول داد پله برقي هاي باقي مانده برخي از خطوط مترو و تعدادي از پل هاي برقي شهر تهران تا ابتداي مهر ماه نصب شود.
وي افزود: در شرايطي که شهردار تهران وعده داده تمام خطوط مترو تا زمان بازگشايي مدارس، مجهز به پله برقي باشند اما بعيد به نظر مي رسد که با توجه به شرايط کنوني، اين قول عملي شود.
عضو کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينکه " نبايد شرايط به گونه اي باشد که تنها برخي افراد بتوانند از مترو پايتخت استفاده کنند" خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد هستيم که جانبازان، معلولان و سالخوردگان در بسياري از خطوط مترو با مشکلات عديده اي مواجه مي شوند و نمي توانند از امکاناتي که تمام شهروندان حق استفاده از آنها را دارند بهره مند شوند.
وي ادامه داد: اميدوار هستم هر چه سريع تر در خطوط باقي مانده اي که هنوز پله برقي هاي آن نصب نشده، شاهد اين اتفاق باشيم و شهردار تهران به تذکرات اعضاي شوراي شهر در اين رابطه پاسخ دهد.
قناعتي خواستار نصب آسانسور در برخي از خطوط مترو شد و اظهارکرد: در برخي از خطوط مترو نياز است آسانسور نصب شود ضمن اين هم اکنون شاهد نصب پله برقي هاي نيمه کاره در مترو تهران هستيم که اگر قرار است اين پله برقي ها همچنان نيمه کاره رها شوند بهتر بود اصلا نصب نمي شدند.
وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به شرايط کنوني، پيش بيني مي شود پله برقي هاي نصب نشده در برخي از خطوط مترو و پل هاي عابر پياده چه زماني نصب شوند؟، بيان کرد: با توجه به شرايط کنوني، تحقق اين اتفاق در مهر ماه بعيد به نظر مي رسد و بايد شاهد نصب اين پله برقي ها بعد از بازگشايي مدارس باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن