تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806380585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از هشت میلیون نفر روز ساعت آموزش به مهارت آموزان استان داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل فنی و حرفه ای کرمانشاه: بیش از هشت میلیون نفر روز ساعت آموزش به مهارت آموزان استان داده شد کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ارائه هشت میلیون و 400 هزار نفر روز ساعت آموزش به مهارت آموزان استان در سال گذشته و در دو بخش دولتی و خصوصی خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈداوود ناصری امیدˈ شامگاه سه شنبه در ضیافت افطاری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال گذشته و در بخش دولتی پنج میلیون و 200 هزار نفر روز ساعت و در بخش خصوصی نیز سه میلیون و 200 هزار نفر روز ساعت تعهد آموزشی داشتیم که خوشبختانه به طور کامل تحقق پیدا کرد.
وی افزود: در مجموع 400 حرفه آموزشی را در 26 مرکز دولتی و 210 کارگاه به 25 هزار کارآموز ارائه دادیم که 22 مرکز از این تعداد در شهرستان ها و شش مرکز هم در شهر کرمانشاه مستقر است.
ناصری امید، همچنین با اشاره به اینکه آموزش های بخش خصوصی نیز در 250 مرکز به 12 هزار کارآموز ارائه شده است، از صدور مجوز برای 200 آموزشگاه خصوصی دیگر خبر داد.
وی، جامعه هدف آموزش های فنی و حرفه ای را از افراد بی سواد تا افراد با تحصیلات دانشگاهی عنوان کرد و گفت: در عین حال مرکز هایتک شهر کرمانشاه تنها به ارائه آموزش برای افراد با تحصیلات دانشگاهی اختصاص دارد.
مدیرکل آموزش های فنی و حرفه ای استان کرمانشاه افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته درصدد هستیم یک میلیون نفر ساعت آموزش به عملکرد سال گذشته خود اضافه کنیم تا توانسته باشیم یکی از موارد سند راهبردی که از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور به ما ابلاغ شده را اجرایی کرده باشیم.
ناصری امید در ادامه به سند راهبردی طراحی شده نیز اشاره کرد و گفت: این سند شامل هشت راهبرد، 23 سیاست و 55 برنامه است که حضور در عرصه های بین المللی و توانمند سازی منابع انسانی در استان از جمله مواردی است که در سال جاری آن ها را با جدیت دنبال می کنیم.
وی همچنین به راه اندازی کمیته مهارت استان کرمانشاه اشاره و خاطرنشان کرد: از آن جایی که در سال های گذشته کمتر به مسائل آموزش های مهارتی در استان توجه شده بود، این شورا برای اولین بار در کشور، در کرمانشاه راه اندازی شد تا این نوع آموزش را به متقاضیان ارائه کند، ضمن اینکه درصدد راه اندازی این کمیته در شهرستان ها به ریاست فرمانداران هستیم.

*** دو دانشگاه علمی کاربردی دیگر در استان راه اندازی می شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه، از راه اندازی دو دانشگاه علمی، کاربردی دیگر در استان و در شهرستان های سنقروکلیایی و پاوه خبر داد و گفت: این دو مرکز از مهر ماه سال جاری اقدام به جذب دانشجو می کنند.
ناصری امید، افزود: این دانشگاه ها در مقطع کاردانی و در سه رشته تحصیلی دانشجو خواهند پذیرفت که رشته های برق صنعتی، فرش دستباف و طراحی و دوخت لباس در دانشگاه سنقروکلیایی و رشته های تاسیسات الکتریکی ساختمان، مکانیک خودرو و تاسیسات برق در دانشگاه پاوه ایجاد خواهد شد.
وی یادآور شد: هم اکنون یک دانشگاه جامع علمی کاربردی در کرمانشاه با حدود 800 دانشجو و در 9 رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی فعالیت می کند.

*** دوره آموزشی برای نابینایان در حال برگزاری است

ناصری امید همچنین با اشاره به اینکه یکی از برنامه هایی که همواره دنبال می کرده است، ارائه آموزش به روشندلان کرمانشاهی بوده است، گفت: خوشبختانه توانستیم ساز و کار لازم برای اجرای این کار را فراهم و دوره آموزشی را برای این افراد ایجاد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون روشندلان کرمانشاهی در حال فراگیری دوره آموزشی ACL هستند و تاکنون نیز دو جلسه آموزشی برای آن ها برگزار شده است.

*** آماده ارائه آموزش های لازم به خبرنگاران هستیم

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در ادامه از آمادگی این اداره برای ارائه آموزش به خبرنگاران خبر داد و گفت: ما برای ارتقاء وضعیت و کار اصحاب رسانه آماده برگزاری هر نوع کلاس های آموزشی برای این قشر هستیم.
ناصری امید یادآور شد: گواهینامه های ارائه شده مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه نیز بین المللی بوده و در همه جای دنیا دارای اعتبار است.
وی در پایان تاکید کرد: کلیه آموزش هایی ارائه شده در مراکز دولتی به افراد مختلف رایگان می باشد.
7458/567

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن