تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801265718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 30 وقف در دهه اول ماه رمضان در کشور انجام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بیش از 30 وقف در دهه اول ماه رمضان در کشور انجام شده است
سازمان اوقاف و خیریه کشور خبر د اد: بیش از 30وقف در دهه اول ماه رمضان از 8تا 17 تیر ماه سال 93 در استان‌های مختلف کشور انجام شده است.


 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، همزمان با ماه مبارک رمضان و دهه اول نخست ماه رمضان از 8 تا17 تیر ماه بیش از 30 وقف در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور صورت گرفته است.


بنابراین گزارش، املاک مزروعی به ارزش بیش از سیصد میلیون تومان در خریدن، دو قطعه نخلستان در حاجی ‌آباد، زمین1/5 میلیاردی وقف امامزاده سید شمس‌ الدین شهرستان بابل، یک منزل مسکونی در چهارمحال و بختیاری، 73متر زمین به ارزش 40میلیون تومان از موقوفات دهه اول ماه مبارک رمضان است.



در ادامه نیز وقف زمین 400متری وقف بقعه متبرکه سید ذکریا(ع) در شهرستان آستانه اشرفیه، دو دانگ از یک واحد تجاری در خواستار وقف تهیه جهزیه دختران بی بضاعت، ساختمانی به ارزش 200میلیون تومان در همدان، یک واحد مسکونی به ارزش بیش از 500میلیون تومان در تهران وقف کمک به بیماران سرطانی اختصاص 6 قطعه زمین به نیت ساخت مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت فاطمه الزهرا(س) در شهرستان بافت، وقف یک قطعه زمین در کاشان، منزل مسکونی در اصفهان، دو قطعه باغ در شهرستان پاوه از موقوفات دیگر دهه نخست ماه مبارک رمضان است.


گفتنی است؛ 200متر زمین وقف حسینیه حضرت زینب(س) در دهلران استان ایلام، یک آپارتمان در اهواز، 2هزار متر مربع زمین در شهرستان محمود آباد، یک باغ گردو در خوانسار، یک زمین به نیت مسجد در کاشان، یک ملک 145متری در کرج، یک واحد  مسکونی 142متری در تاکستان، 800متر مربع زمین در آذربایجان غربی، وقف 150 میلیون تومان در نیشابور، 10میلیون کمک به امامزادگان باقریه در خراسان جنوبی، یک قطعه زمین 360متر مربعی در شهرستان خفر، دو وقف جدید در شهرستان جغتای برای ساخت مجموعه فرهنگی تکیه ابوالفضلی (ع) و خانه عالم، اختصاص زمین وقفی برای ساخت مرکز دیالیز در قزوین از موقوفات دهه نخست ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن