تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 34 درصدی تعداد مسافران پروازهای خارجی فرودگاه شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل فرودگاه استان فارس خبر داد: افزایش 34 درصدی تعداد مسافران پروازهای خارجی فرودگاه شیراز خبرگزاری پانا:‌ سیدی گفت: فرودگاه بین‌المللی شیراز با اعزام و پذیرش بیش از 130 هزار مسافر پروازهای بین‌المللی با رشد 34.7 درصدی در این بخش روبرو بوده است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱۷ تير ساعت 15:17



به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا سیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال 93، شش هزار و 189 پرواز از فرودگاه شیراز انجام شد که 5 هزار و 167 مورد آن داخلی و یک‌هزار و 22 مورد آن بین‌المللی بوده است.
وی افزود: در پروازهای خارجی با رشد 11.9 درصدی روبرو بوده‌ایم در حالی که پروازهای داخلی اندکی کاهش به میزان 0.1 درصد را نشان می‌دهد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در ادامه با اشاره به رشد 34.7 درصدی تعداد مسافران پروازهای خارجی گفت: در بهار امسال 136 هزار و 143 مسافر از این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند این درحالی است آمار مدت مشابه سال گذشته رقم 101 هزار و 64 مسافر را در این بخش نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه با پروازهای داخلی 537 هزار و 693 مسافر اعزام و پذیرش شده‌اند افزود: این میزان حاکی از رشد 12 درصدی تعداد مسافران پروازهای داخلی است.
به گفته سیدی در بهار سال جاری 663 هزار و 836 مسافر در هر دو بخش داخلی و خارجی از فرودگاه شیراز جابجا شده‌اند که نشان دهنده رشد 16 درصدی در این بخش است.
یادآور می‌شود؛ در سه ماهه نخست سال 93 بیش از 7032 تن بار در فرودگاه شیراز جابجا شده که این رقم افزایش 11 درصدی میزان اعزام و پذیرش بار را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن