تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 18 درصدي پروازهاي داخلي فرودگاه کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۴۸ب.ظ)
رشد 18 درصدي پروازهاي داخلي فرودگاه کرمان فرودگاه کرمان در 3 ماهه اول امسال با رشد تعداد پرواز، مسافر و بار مواجه بوده است.
به‌گزارش خبرگزاري موج، در 3 ماهه اول سال جاري تعداد يک‌هزار و 316 پرواز داخلي، 191 پرواز خارجي در فرودگاه کرمان انجام شده است.
براساس اين گزارش؛ اعزام و پذيرش مسافران داخلي در اين فرودگاه 184 هزار و 25 مسافر و تعداد مسافران خارجي 48 هزار و 756 نفر بوده است.
گفتني است؛ ميزان بار جابجا شده داخلي يک هزار و 230 تن و بار خارجي 705 تن بوده است.
اين گزارش مي‌افزايد؛ سال گذشته تعداد پروازهاي داخلي 405 و پروازهاي بين‌المللي 73 پرواز بوده و همچنين اعزام و پذيرش مسافران داخلي 51 هزار و 308 مسافر و خارجي 17 هزار و 650 نفر بوده است.
بنابر اين گزارش، تعداد پروازهاي داخلي در 3 ماهه اول امسال با رشد 18 درصدي، اعزام و پذيرش مسافر با رشد 20 درصدي، ميزان بار جابجا شده با رشد 22 درصدي نسبت به سال 92 مواجه بوده است.
يادآور مي‌شود؛ تعداد پروازهاي خارجي در 3 ماهه اول امسال با رشد 40 درصد، اعزام و پذيرش مسافران خارجي با رشد 64 درصد و ميزان بار جابجا شده خارجي 68 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن