تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815513957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه کیهان در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه کیهان در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه کیهان تیتر نخست روز سه شنبه را به دیدار مسوولان و کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری اختصاص داده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این روزنامه در مطلبی با عنوان مقام معظم رهبری: مراقب باشید جریان های مومن را با شعار اعتدال کنار نزنند، آورده است: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، عصر دیروز در دیدار مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف کشوری و لشگری، ضمن بیان نکاتی بسیار مهم در زمینه مسائل داخلی و خارجی، تلاش پیچیده و چندجانبه برای ایجاد اختلال در محاسبات مسئولان و دستگاه های جمهوری اسلامی را مهم ترین هدف کنونی استکبار به ویژه آمریکا خواندند.
در بخش اخبار ویژه این روزنامه نیز تیترهایی همچون دزدی 11 ساله دولت فرانسه از اموال ملت عراق، روزنامه ایران: غرب مسئول شکست احتمالی مذاکرات است، به بهانه افطار!، مطهری برنامه ما را به هم ریخت؟!، آل سعود برای فرار از بی ثباتی داخلی تروریسم را در منطقه ترویج می کند، رسانه های بیگانه برای ابقای فرجی دانا به صف شدند به چشم می خورد.
حسین شمسیان نیز در بخش یادداشت این روزنامه در مطلبی با عنوان دغدغه کافی نیست یادآور شده است: چند روز قبل، یکی از احزاب اصلاح طلب، همایشی برگزار کرد تا اعلام کند فارغ از دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم، دلش آرام است! از نکات جالب این همایش، سخنرانی یکی از مدعوین بود. وزیر ارشاد اسلامی در یک همایش حزبی با موضوع مذاکرات هسته ای، سخنرانی اقتصادی ارائه کرد!.
این روزنامه همچنین در گزارشی روند وضعیت مسکن از دیروز تا امروز را مورد ارزیابی قرار داده است.
از دیگر تیترهای این روزنامه می توان به اسنودن: داعش محصول مشترک آمریکا ، انگلیس و اسرائیل است، مجلس به وزیر علوم یک ماه فرصت داد و مالکی آمریکا را به لغو توافقنامه واشنگتن - بغداد تهدید کرد اشاره کرد.
شبک**1983** 1917

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن