تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خيز كند كارخانه‌ها براي افزايش قيمت لبنيات


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خيز كند كارخانه‌ها براي افزايش قيمت لبنيات
در حالي كه كارخانه‌هاي لبني هفته گذشته قيمت شير را  در بسته‌بندي‌هاي مختلف ‌افزايش دادند اين هفته با شيب ملايم‌تر به سراغ افزايش قيمت ماست رفتند.
به گزارش ايسنا، در شرايطي كه انجمن صنفي صنايع لبني اعلام كرد كارخانه‌ها مي‌توانند تا 15 درصد قيمت انواع محصولات لبني خود را افزايش دهند، هفته گذشته كارخانه‌هاي مختلف لبني قيمت انواع شير در بسته‌بندي‌هاي مختلف و خامه را افزايش دادند، به گونه‌اي كه قيمت شير كم چرب و پر چرب نايلوني از هزار و 250 به هزار و 500 تومان، شير كم‌چرب بطري از هزار و 600 به 2هزار  تومان و شير پرچرب بطري از 2 هزار و 100 به 2 هزار و 500 تومان رسيد.
همچنين قيمت شير كاكائو 250 سي سي نيز از هزار تومان به هزار و 200 تومان و قيمت خامه 100 گرمي از هزار و 100 تومان به هزار و 200 تومان افزايش يافت.
اين هفته نوبت به افزايش قيمت ماست رسيد كه البته به نظر مي‌رسد ‌ كارخانه‌هاي صنايع لبني با شيب ملايم‌تري به سراغ اين محصول رفتند چراكه براساس ارزيابي‌هاي صورت گرفته كارشناسان اين كارخانه‌ها، بازار كشش افزايش قيمت لبنيات بيش از اين را ندارند.
در اين راستا برخي از برندهاي معتبر توليدكننده محصولات لبني، قيمت ماست در بسته‌بندي‌هاي مختلف را افزايش دادند؛ به گونه‌اي كه ماست 5/1 كيلويي يكي از برندهاي معتبر از 4 هزار و 500 تومان به 5 هزار و 200 تومان و ماست نيم كيلويي برندي ديگر از هزار و 350 تومان به هزار و 700 تومان رسيد.  همچنين شير كاكائو يك ليتري يك برند معتبر از 3 هزار و 550 تومان به 4 هزار و 100 تومان افزايش يافت.  البته براساس اطلاعات به دست آمده خبرنگار ايسنا مابقي كارخانه‌هاي توليدكننده محصولات لبني به دليل نبود كشش مناسب در بازار داخلي قيمت انواع ماست را افزايش نمي‌دهند. از سوي ديگر درصدد هستند با همكاري مشترك بتوانند از هفته آينده قيمت انواع پنير در قالب‌هاي مختلف را با شيبي ملايم افزايش دهند.  يكي از نگراني‌هاي عمده كارخانه‌هاي توليدكننده محصولات لبني اين است كه افزايش قيمت محصولات آنها منجر به كاهش قدرت مصرف‌كنندگان و پس زدن اين محصولات شود. بنابراين برخي برندهاي توليدكننده لبنيات تنها درصدد هستند قيمت شير و نهايتاً پنير را كه بيشترين مصرف شير خام از آنهاست افزايش دهند.






تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن