تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820082883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان قمي تا بهمن ماه صاحب کارت هوشمند شهروندي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۱۱ب.ظ)
شهردار قم: شهروندان قمي تا بهمن ماه صاحب کارت هوشمند شهروندي مي‌شوند شهردار قم گفت: مجموعه مديريت شهري سعي دارد که تا دهه فجر کارت هوشمند شهروندي را بين شهروندان قمي، فراگير کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري با اشاره به طرح بهره برداري شده در روز شهرداري ها اظهار کرد: در روز ملي شهرداري ها سه پروژه مهم در شهرداري قم افتتاح مي شود که اولين پروژه آن، ارائه خدمات مديريت شهري از طريق دفاتر پيشخوان دولت است تا ارائه خدمت به شهروندان تسهيل شود، تاکنون دو خدمت به دفاتر پيشخوان واگذار شده است و مجموعا در سال 93، 9خدمت شهرداري قم به دفاتر پيشخوان واگذار مي شود.
دلبري، تصريح کرد: پروژه ديگر، شروع به کار صدور کارت هوشمند شهروندي است که در فاز اول بين کارکنان شهرداري توزيع مي شود و مجموعه مديريت شهري سعي دارد که تا دهه فجر کارت هوشمند شهروندي را بين شهروندان قمي، فراگير کند.
شهردار قم، پارکبانان را يکي از اقشار زحمتکش دانست و افزود: مديريت شهري در قم براي تجليل از خدمات پارکبانان به دنبال اين است که يک روز در سطح ملي به نام اين قشر نام گذاري شود، پارکبانان کساني هستند که در هنگام استراحت مردم، به نظافت شهر مشغول هستند و مردم کمتر تلاش پارکبان ها را مشاهده مي کنند.
دلبري، با اشاره به فعاليت شهرداري قم براي تجليل از پارکبانان گفت: شهرداري قم، براي تجليل از پارکبانان روز خاصي را به نام آنها نام گذاري کرده است که در اين روز با برگزاري مراسمي از آنها تقدير و تجليل مي کنيم، همچنين امروز نيز بوستاني را در مجاورت ساختمان شهرداري قم افتتاح مي کنيم که به نام پارکبان نام گذاري شده است.
وي تصريح کرد: ما از اين که به خاطر قصور چند نفر در مجموعه مديريت شهري، شهروندي جانش را از دست داده است، به راحتي نمي گذريم و بايد تلاش کنيم که شهري ايمن و بدون حادثه را داشته باشيم.
شهردار قم، شهر هوشمند را يک گفتمان در سطح کشور دانست و افزود: اين گفتمان اکنون به يک مطالبه ملي تبديل شده است که ما اين را يک فرصت مي دانيم و بايد تلاش کنيم که شهر قم در بحث مديريت شهري سرآمد شهرهاي کشور باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن