تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814776976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس شهرستان قدس از کشف 158 کیلوگرم حشیش خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس شهرستان قدس از کشف 158 کیلوگرم حشیش خبر داد شهرقدس - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قدس اعلام کرد: 158 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و چهار قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند.


سرهنگ ˈحجت الله کرمی زندˈ روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرقدس اعضای 2 باند سه نفره و یک نفره تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و به دام انداختند.
وی گفت: ماموران با اقدامات اطلاعاتی دریافتند که قاچاقچیان ماده مخدر حشیش را در قالب بسته بندی سیگار وارد شهرستان کرده و توزیع می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: با توجه به اطلاعات واصله محل تخلیه بار و نگهداری مواد مخدر، به صورت نامحسوس کنترل شد که به محض اطمینان از وجود آن در محل، در یک عملیات ضربتی مواد مخدر کشف و متهمان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهر قدس همچنین اعلام کرد: یک قاچاقچی دیگر با 72 کیلوگرم حشیش دستگیر و محموله مواد وی توسط پلیس ضبط شد.
وی در تشریح عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس اظهارداشت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس، مشخص شد فردی به نام «الف شین» در شهر قدس مبادرت به تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع حشیش می کند.
کرمی زند ادامه داد: ماموران پلیس مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی با ورود به منزل متهم موفق به دستگیری قاچاقچی 25 ساله شده و در بازرسی از منزل وی ، از زیر تختخواب متهم 73 بسته حشیش به وزن 72 کیلوگرم کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس خاطرنشان کرد: حشیش یک نوع ماده مخدر نیمه صنعتی است که از کشورهای اطراف وارد ایران می شود و با توجه به نوع بسته بندی مواد کشف شده، حدس می زنیم این محموله از مرزهای آبی وارد کشور شده است.
تهرام/5570//1348

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن