تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات اجرايي پل جمهوري رونق يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۴۹ب.ظ)
معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم: عمليات اجرايي پل جمهوري رونق يافته است معاون شهردار قم با بيان اينکه پروژه پل جمهوري رونق خوبي يافته است گفت: پس از جلساتي که شهردار قم در مورد پروژه‌هاي عمراني برگزار مي‌کند مناطق پيگيري جدي‌تر دارند و پيمانکاران به طور مداوم براي ارائه گزارش خواسته مي‌شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، مسيح‌الله معصومي اظهار کرد: طي ملاقاتي که با مسئولان قرارگاه قائم و به رياست شهردار قم داشتيم، در مورد اجراي کمربندي امام علي(ع) به توافق رسيديم.
وي افزود: اجراي پروژه‌هايي مانند تقاطع کارگر و ريل راه‌آهن و نيز خيابان نيروي هواي و تقاطع جمهوري با بلوار کريمي نيز به صورت 20 درصد نقدي با قرارگاه خاتم خواهد بود.
معاون شهردار قم با اشاره به طرح پل يادگار امام(ره) خاطرنشان کرد: پيشرفت اجرايي اين طرح 90 درصد است و اميدواريم بتوانيم در نيمه مردادماه امسال آن را به بهره‌برداري برسانيم.
وي ادامه داد: در مورد پل بعثت نيز عمليات اجرايي به جز بخشي که معارض تاسيساتي داشته و با تلاش سازمان عمران و نوسازي به پايان رسيده و اين پل، مرداد ماه افتتاح خواهد شد.
معصومي با بيان اينکه پروژه پل جمهوري رونق خوبي يافته است گفت: پس از جلساتي که شهردار قم در مورد پروژه‌هاي عمراني برگزار مي‌کند مناطق پيگيري جدي‌تر دارند و پيمانکاران به طور مداوم براي ارائه گزارش خواسته مي‌شوند.
معاون شهردار قم با اشاره به طرح بازگشايي محور شهيد روحاني تصريح کرد: بخش عمده تملکات صورت گرفته و اين پروژه براي عيد فطر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وي از اجراي مراحل نهايي سايبان پايانه مرکزي قم خبر داد و افزود: پايان ماه رمضان زماني است که براي بهره‌برداري از اين سايبان در نظر گرفته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن