تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819906014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مسوول : تولید شهاب خودرو متنوع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول : تولید شهاب خودرو متنوع می شود مشهد - ایرنا - مدیر عامل شرکت شهاب خودرو سازمان اقتصادی رضوی از متنوع سازی سبد محصولات خود با توجه به نیاز روز در سال جاری خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، ˈسیاوش آزادمنشˈ گفت: تولید محصولات با کیفیت برای ارتقا استاندارد زندگی مردم ایران زمین افتخار شرکت شهاب خودرو است.
وی بیان کرد: شرکت شهاب خودرو از شرکت های صنعتی تابعه سازمان اقتصادی رضوی است که براساس برنامه های تنظیم شده از سوی هیات مدیره این شرکت، تصمیم دارد نسبت به متنوع سازی سبد محصولات خود اقدام و با توجه به نیاز بازار، طیف وسیعی از وسائط نقلیه تجاری و عمومی جدید و به روز را تولید و عرضه کند.
وی با بیان اینکه فعالیت اصلی این شرکت تولید و تامین خودروهای مسافری حمل و نقل عمومی کشور است، افزود: بر این اساس تولید انواع اتوبوس شهری و بین شهری، تامین تجهیزات خدمات شهری شهرداریها، سازمانها و مراکز تولیدی و صنعتی و خدماتی فعالیتهای شرکت شهاب خودرو را شامل می شوند.
آزادمنش گفت: پارسال اتوبوس های بین شهری ˈمدل 3012ˈ (طرح ایلیاد) با طراحی جدید و با توجه به استقبال قابل توجه مشتریان و مصرف کنندگان این محصول در شرکت شهاب خودرو تولید شد.
وی درباره گستره وسیع محصولات شهاب خودرو گفت: تولید روزانه شرکت شامل اتوبوس بین شهری 3012 طرح ایلیاد رنو فرانسه و اتوبوس شهری بدون پله با قوای محرکه رنو فرانسه می شود.
وی با بیان اینکه محصولات تولیدی این شرکت شامل دو بخش تولید محصولات حمل و نقل مسافری و تجهیزات خدمات شهری می باشد، افزود: تولید انواع اتوبوس شهری و بین شهری و ˈمینی باسˈ از محصولات حمل و نقل مسافری این شرکت است.
وی تولید انواع خودروهای آتش نشانی، سیستم های مکانیزه زباله پرس، دستگاه های عظیم حمل و نقل زباله، (سمی تریلر)، سیستم چندمنظوره بازوی غلطان، سیستم حمل و نقل نخاله های ساختمانی، (اسکیپ لودر)، حامل های آب و سوخت، مخازن لجن کش، سرپناه ایستگاه اتوبوس BRT و بطور کلـی هر سازه فلزی و مکانیکی قابل ارائه برای خدمات رسانی را از محصولات این شرکت در حوزه خدمات شهری برشمرد.
7497/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن