تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشکان کاروان نوآوران سلامت روزانه 60 بیمار را معاینه می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پزشکان کاروان نوآوران سلامت روزانه 60 بیمار را معاینه می کنند بوشهر- ایرنا- رییس بنیاد خیریه نوآوران سلامت کشور گفت:پزشکان متخصصی که در قالب کارو نوآوران سلامت به مناطق محروم اعزام می شوند ، روزانه 60 تا 70 بیمار را معاینه می کنند.


به گزارش ایرنا حسین حسنی، دوشنبه در نشست با معاون امور عمرانی استانداری بوشهر افزود:این کاروان دارای چهار بخش بینایی سنجی، چشم پزشکی، دندانپزشکی و پشتیبانی است که خدمات گوناگون به مراجعه کنندگان ارائه می کنند.
رییس بنیاد خیریه نوآوران سلامت افزود: متخصصان در مدت 100 روز حداقل 20 هزار بیمار را معاینه و درمان و به آنان خدمات دارویی رایگان عرضه می کنند.
وی، هدف از اجرای این طرح را خدمات رسانی به مناطق محروم بیان کرد و گفت:براساس مصوبات هیات امنای بنیاد خیریه نوآوران سلامت این طرح حداقل در هر استان برای یک بار اجرا می شود.
حسنی اضافه کرد:با اجرای این طرح خیرخواهانه ضمن بهره گیری از ظرفیت های منطقه ، پزشکان متخصص هر منطقه هم برای راه اندازی چنین طرحی ترغیب می شوند.
وی ادامه داد:در قالب این طرح تا کنون به نیازمندان مناطق محروم 13 استان کشور خدمات درمانی عرضه شده است و کاروان نوآوران سلامت با حضور در استان های خراسان رضوی، هرمزگان، لرستان، خوزستان، کرمان، کردستان، فارس ، ایلام، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد به بیماران خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی ارائه کرده اند.
رییس بنیاد خیریه نوآوران سلامت کشور اظهار کرد:دراین طرح اولویت با دانش آموزان و زنان باردار است و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی هم از خدمات این طرح بهره مند می شوند.
حسنی ، سرطان سینه را یکی از مشکلات زنان روستایی بیان کرد و گفت: برای تکمیل خدمات بنیاد نوآوران سلامت درصدد هستیم امکاناتی برای شناسایی این بیماری در بین این قشر از زنان جامعه مهیا کنیم.
وی ادامه داد:امسال کاروان نوآوران سلامت به استان های بوشهر ، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری عزیمت می کند.
وی گفت:این کاروان برای ارائه خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی از 15آبان تا 15اسفند امسال در روستای زیارت استان بوشهر مستقر خواهد شد.
مدیرکل امور اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری هم گفت: تاکنون در روستاهای محروم 13استان کشور 80هزار نفر مورد معاینه چشم و دندانپزشکی قرار گرفتند .
علیرضا ابوالفتحی افزود: از این تعداد برای چهار هزار و 200 نفر عمل جراحی چشم انجام شده، 30هزار نفر از خدمات دندانپزشکی بهره مند شدند و به 10هزار نفر عینک رایگان تحویل داده شد.
وی بیان کرد:شعبه شرق بنیاد خیریه نوآوران سلامت به مرکزیت خراسان رضوی راه اندازی شده و درصدد هستیم این بنیاد در استان های فارس و آذربایجان شرقی نیز ایجاد شود.
معاون امور عمرانی استانداری بوشهر هم در این دیدار گفت:این استان از آمادگی لازم برای همکاری با طرح بنیاد خیریه نوآوران سلامت برخوردار است.
شاپور رستمی افزود: با توجه به شیوع بیماری های چشمی و دندانپزشکی در روستاهای محروم ، ارائه این خدمات رایگان به جامعه هدف خدمتی تاثیرگذار خواهد بود.
وی اضافه کرد: استان بوشهر آمادگی استقرار دائم بیمارستان صحرایی برای عرضه خدمات رایگان درمانی در زمینه بیماری های چشمی و دندانپزشکی را دارد.ک/2
629/539 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن