تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819731593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش پراکنده باران در تهران و برخی دیگر از استان ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بارش پراکنده باران در تهران و برخی دیگر از استان ها


کارشناس سازمان هواشناسی، با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سه روز آینده، شاهد بارش پراکنده باران در تهران باشیم،‌ گفت:‌ در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته، وزش باد شدید همراه با گرد و غبار در جنوب تهران دور از انتظار نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گودرزی درباره شرایط جوی کشور گفت: طی سه روز آینده به خصوص در ساعات بعدازظهر و اوائل شب برای مناطقی از کشور از جمله استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ اردبیل، قزوین و زنجان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی سه روز آینده، بارش پراکنده باران در البرز و تهران دور از انتظار نخواهد بود،‌ افزود: در مناطق واقع در جنوب و جنوب شرق کشور از جمله استان‌های فارس،‌ هرمزگان و همچنین جنوب کرمان در سه روز آینده نیز رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد رخ می‌دهد.

وی در ادامه از وزش باد شدید در مناطق واقع در شرق کشور خبر داد و گفت:‌ این شرایط موجب می‌شود که در جنوب خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان شاهد گرد و غبار باشیم.

گودرزی همچنین با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود،‌ گفت: افزایش سرعت وزش باد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته، در جنوب سمنان،‌ شرق قم و جنوب تهران با بروز پدیده گرد و غبار همراه می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان تهران امروز کمی ابری و در اوائل شب با افزایش ابر همراه می شود،‌ گفت:‌ بر همین اساس، بارش پراکنده باران دور از انتظار نخواهد بود.


دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن