تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتک خوردن خانم دکتر به خاطر گربه زخمی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کتک خوردن خانم دکتر به خاطر گربه زخمی
کد خبر: ۴۱۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲ - 07 July 2014


تصادف گربه با یک خودرو کافی بود تا خانم دکتر از سوی مغازه‌دار و شاگردش کتک بخورد.

به گزارش ایران، 29 خردادماه سال جاری خانم دکتری به شعبه بازپرسی دادسرای منیریه رفت و از مرد مغازه‌داری به خاطر توهین و کتک‌کاری شکایت کرد.

این دندانپزشک وقتی در برابر بازپرس پرونده ایستاد، گفت: ساعت 7 عصر دیروز برای خرید از خانه بیرون رفتم، وقتی در پیاده‌رو خیابان ولیعصر در حال قدم زدن بودم، چشمم به گربه‌ای افتاد که صورتش خون‌آلود بوده و جلوی مغازه‌ای افتاده بود، خیلی ناراحت شدم.

 این موضوع باعث شد وارد مغازه شوم تا بپرسم چه اتفاقی برای حیوان زبان بسته افتاده است.  مرد مغازه‌دار به من گفت خودرویی گربه را زیر گرفته و دستش شکسته است. خواستم گربه را به دامپزشکی ببرم. آن مرد با بی‌ادبی گفت من به گربه دست نمی‌زنم و وقتی اعتراضم را دید به ناسزاگویی پرداخت.  همان لحظه وجدانم ناراحت بود و از شاگرد مرد مغازه‌دار خواستم جعبه‌ای بدهد تا گربه را داخل آن بگذارم و به سازمان حمایت از حیوانات تحویل بدهم. ناگهان شاگرد مغازه‌ به من حمله‌ور شد و مرا به باد کتک گرفت. حالا از مرد مغازه‌دار و شاگردش به خاطر توهین و کتک‌کاری شکایت دارم. 

با ادعاهای این خانم دکتر، مرد مغازه‌دار و شاگردش به دادسرا احضار شدند. مرد مغازه‌دار در بازجویی‌ها گفت: روز حادثه این خانم دکتر از جلوی مغازه‌ام در حال عبور بود که با دیدن گربه زخمی ایستاد و خواست گربه را به دامپزشکی ببرم اما من نتوانستم و گفتم کار دارم که ناگهان این زن به من گفت اگر خودت دستت بشکند دکتر نمی‌روی! و بعد توهین کرد.

بر سر همین موضوع بین ما مشاجره لفظی درگرفت و شاگردم که از آن روز به بعد مغازه را ترک کرده و فراری است به این زن حمله‌ور شد.

بنابر این گزارش، بازپرس پرونده مرد مغازه‌دار را به خاطر توهین با قرار وثیقه بازداشت کرد که وی با سپردن وثیقه آزاد شد و تحقیقات برای دستگیری شاگرد فراری ادامه دارد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن