تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر مدير سابق گوگل و برخي از بزرگان اقتصاد و گردشگري دنيا به بندرعباس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۵۶ب.ظ)
سفر مدير سابق گوگل و برخي از بزرگان اقتصاد و گردشگري دنيا به بندرعباس مشاور استاندار و دبير شوراي ايرانيان خارج از كشور استانداري هرمزگان گفت: مدير ارشد سابق گوگل و مشاور شركت مايكروسافت به همراه چند تن از بزرگان اقتصاد و گردشگري دنيا به زودي جهت شركت در همايش بين المللي بازاريابي اينترنتي، اقتصاد و گردشگري شهري به بندرعباس سفر مي كنند.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا مدرس به سفر مدير سابق گوگل و برخي از بزرگان اقتصاد و گردشگري دنيا به بندرعباس اشاره كرد و اظهار داشت: اين سفر با هدف شركت در همايش بين المللي بازاريابي اينترنتي، اقتصاد و گردشگري شهري انجام مي شود.
وي اضافه كرد: سخنرانان اين همايش "كسپر زيمنسكي" مدير ارشد گوگل بين سال هاي 2006 تا 2013 ، "خوزه ال تروچادو" مديركل ماركتينگ وب سايت expedia بزرگترين سايت گردشگري دنيا، "الن اورو" رئيس انجمن تجاري بازاريابي تعاملي IAB اروپا و مشاور دول اروپايي در اقتصاد، "بس ون دن بلد" مشاور و استراتژيست آنلاين ماركتينگ و سنو هواپيمايي KLM ، "كريستين هاجسون" مشاور وب ماركتينگ برندهاي بزرگ دنيا همچون مايكروسافت هستند.
وي گفت: اين همايش 28 مرداد ماه به دعوت مجموعه آذرك هولدينگ و با همكاري استانداري هرمزگان در بالاترين سطح به ميزباني بندرعباس برگزار مي شود.
مشاور استاندار و دبير شوراي ايرانيان خارج از كشور استانداري هرمزگان در خصوص اهداف برگزاري اين همايش بين المللي ابراز داشت: بررسي پتانسيل هاي موجود در استان هرمزگان در زمينه كسب و كار اينترنتي، برند سازي و توسعه اقتصاد شهري و گردشگري و شناساندن آن در خارج كشور به منظور جذب سرمايه و همچنين استفاده از نقش اطلاعات بروز اينترنتي و قدرت نفوذ شبكه هاي اجتماعي از جمله اهداف برگزاري اين همايش است.
مدرس ادامه داد: مخاطبين اصلي اين همايش بازرگانان، صاحبان برند و كسب و كار، مديران دولتي و خصوصي و سازمان هاي ذيربط مي باشند.
وي خاطر نشان كرد: در اين همايش بين المللي، تازه ترين راهكارها و دستاورد هاي مربوط به حوزه برند سازي، افزايش فروش، توسعه كسب و كار و بازاريابي بررسي مي شود.
مشاور استاندار و دبير شوراي ايرانيان خارج از كشور استانداري هرمزگان در پايان يادآور شد: شركت در اين همايش براي عموم آزاد است و علاقمندان مي توانند جهت ثبت نام به آدرس سايت www.egconference.ir مراجعه كرده و يا با شماره 07616665116 تماس بگيرند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن