تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819135370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر نفت: قیمت گاز مجتمع های پتروشیمی ٢٤ درصد کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر نفت: قیمت گاز مجتمع های پتروشیمی ٢٤ درصد کاهش یافت تهران - ایرنا - معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت گفت: قیمت متوسط گاز مجتمع های پتروشیمی با تصویب هیئت وزیران با کاهش 24 درصدی از ٢٦٥ تومان به ٢٠٢ تومان در هر متر مکعب کاهش یافت.


به گزارش ایرنا، منصور معظمی معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت با اشاره به کاهش ٢٤ درصدی قیمت گاز مجتمعهای پتروشیمی گفت: در اجرای مفاد قانون بودجه سال ٩٣ و همچنین با هدف تقویت بازار سرمایه و حمایت از تولید داخل، قیمت متوسط گاز طبیعی مجتمعهای پتروشیمی کاهش یافت.
وزارت نفت اعلام کرد: در بهمن ماه سال ٩٢ با موافقت نمایندگان مجلس و برای تامین نظر شورای نگهبان، بند «ج» تبصره الحاقی ٢١ به ماده واحده لایحه بودجه سال ٩٣ کل کشور به این شرح اصلاح شد: قیمت پایه خوراک گاز واحدهای پتروشیمی در چارچوب قانون هدفمند کردن یارانه ها به گونه ای تعیین می شود که از ١٣ سنت در هر مترمکعب کمتر نشود.
همچنین در راستای شفاف سازی بازار محصولات پتروشیمی، دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی پیرو مصوبه شورای عالی بورس و ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت در اواخر هفته گذشته مبنی بر عرضه کامل محصولات پتروشیمی در بورس کالای ایران و و تغییر مبنای محاسبه قیمت های پایه از ارز مبادله ای به نرخ ارز آزاد، نرخ های جدید محصولات پلیمری و شیمیایی را در تیر ماه جاری اعلام کرد.
بر اساس این اطلاعیه با توجه به تعدیل نرخ های پایه و همچنین به منظور رصد نمودن مداوم بازار و تأمین نیاز داخلی، کلیه تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی، اعم از دولتی و خصوصی موظفند همه محصولات حود را از طریق بورس کالا عرضه کنند.
درصورتی که محصولات عرضه شده در بورس کالا در دو مرحله متوالی عرضه به فروش نرسد، واحد عرضه کننده مجاز است به همان میزان که فروش نرفته، در خارج از بورس به فروش رساند.
اقتصام(2)**2022**1594

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن