تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819280044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اهل سنت بندرعباس:هر نوع همکاری با داعش حرام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اهل سنت بندرعباس:هر نوع همکاری با داعش حرام است بندرعباس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: هر نوع همکاری با داعش حرام است و سکوت برخی از کشورهای اسلامی در رد گروهک های تکفیری کمتر از حمایت نیست.


ˈشیخ عبدالباعث قتالیˈ دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حمله واهانت لفظی و ناسزا داعش به قبور انبیا و بزرگان دین و تخریب مساجد اهل سنت حکایت ازکینه توزی این گروهک با مسلمانان پایبند به شافعی، حنفی، حنبلی و مالکی است.
وی با بیان اینکه خدا در قرآن کریم حمایت و مساعدت خود را برای مجاهدان تضمین کرده است، ابرازداشت: اکنون آنچه در سوریه و عراق شاهد آن هستیم سوء استفاده از واژه مقدس جهاد است که بجای تقویت باعث تضعیف و به جای موفقیت موجب عقب گرد اسلام می شود.
امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به حمایت اسرائیل و دیگر کشورهای استکباری از داعش تصریح کرد: زمانی که در راس برنامه های جهادی دشمن معلوم شود که مجاهدان در آستین اسرائیل و بدخواهان دین پرورش می یابند، چیزی به جز ضرر و زیان نصیب اسلام و مسلمانان نمی شود.
وی با بیان اینکه نامگذاری داعش تحت عنوان دولت اسلامی عراق و شام خود به تنهایی منظورشان که بهم زدن اوضاع کشورهای اسلامی است را برملا می کند، تشریح کرد: بی شک پشت پرده داعش دشمنان سرزمین های اسلامی هستند و علت اصلی تشکیل این گروهک خودخواهی، زیاده طلبی و حرف شنوی وهابیت از استعمار است.
شیخ قتالی با بیان اینکه ادعاهای داعش با واقعیت آن به طور کامل تفاوت دارد، تصریح کرد: داعش ادعای مسلمانی می کند اما در عمل سرمایه های اسلام را هدف قرار داده و یک چهره بسیار زشت را از اسلام به تصویر کشانده است.
وی تشکیل بسیج مردمی در عراق را کارساز دانست و افزود: فتوای مجتهد عالی قدر آیت الله سیستانی که بر قدرت مردم و مسلمانان عراق واقف هستند و فتوای علمای اسلامی الازهر در اهل سنت نوعی نماد وحدت و تکمیل کننده پازل نابودی تفکر تکفیر و گروهک های منحرفی چون داعش خواهد بود. ک/3
7195/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن