تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایات مشترک داعش، منافقین و بعثی ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



جنایات مشترک داعش، منافقین و بعثی ها
منابع آگاه از وجود ۱۲۰ تن از عناصر سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در شهر موصل خبر دادند که در کنار گروهک تکفیری داعش و بقایای رژیم بعثی صدام  در موصل علیه ارتش عراق مبارزه می کنند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، وب سایت "رجویسم" متعلق به اعضای جدا شده از گروهک تروریستی منافقین در گزارشی به جنایات مشترک داعش، منافقین و بعثی های صدام پرداخت.   در بخش هایی از این گزارش آمده است:   «اشغالگری، عملیات تروریستی، به خطر انداختن زندگی مردم بیگناه، اعدام، قتل عام و قدرت طلبی اعمالی زشت و نکوهیده ای هستند که رواج یافته اند. این روزها ماهیت گروه تروریستی داعش برهمگان روشن است و هیچ آدم شریفی نیست که به دفاع از این گروه بپردازد.»  
«بعد از حمله گروهک تروریستی داعش به عراق، بیانیه ای از سوی "مسعود رجوی" منتشر شد که جنایتکاران و تروریست هایی که مردم بی گناه عراق را به خاک و خون می کشیدند، "برادر" و انقلابی خطاب شدند.»  
 «منابع آگاه از وجود ۱۲۰ تن از عناصر سازمان تروریستی مجاهدین خلق(منافقین) در شهر موصل خبر دادند که در کنار گروهک تکفیری داعش و بقایای رژیم بعثی صدام (نیروهای سابق گارد ریاست‌جمهوری صدام حسین) در موصل علیه ارتش عراق مبارزه می کنند. عناصر فرقه تروریستی رجوی که به همراه داعش در برابر ارتش عراق در موصل درگیرند، لباس های رسمی خود را به تن دارند.»  
«در حالیکه مجاهدین خلق تروریست های وحشی و افراط گرای داعش را "نیروهای انقلابی و عشایر عراق" می خوانند، سران این فرقه در اروپا ادعا می کنند که حرکات خشونت آمیزی که در عراق رخ می دهد از سوی داعش نبوده و داعش بخشی از "قیام مردمی" علیه حکومت نوری المالکی است. – رغد صدام، دختر صدام، دیکتاتور سابق عراق در گفتگویی تلفنی با روزنامه فرامنطقه ‌ای القدس‌العربی گفت: من از پیروزی‌های مخالفان دولت کنونی عراق و همچنین عقب‌ نشینی نیروهای دولت نوری مالکی، نخست‌وزیر این کشور از شهرهای عراق بسیار خرسند و خوشحالم.»  
«شبکه سیمای آزادی وابسته به منافقین و وب سایت های خبری این گروهک نیز دائماً از تصرف شهرهای مختلف عراق توسط گروهک تروریستی داعش اظهار شادمانی می کنند و اخبار مربوط به این گروهک را در سایت های خود قرار می دهند و همسو با این اقدام، اخباری را در خصوص ناتوانی ارتش و مردم عراق منتشر می کنند. گروه داعش که رؤیای تحت کنترل در آوردن کل منطقه شام را در سر می پروراند، اکنون حتی در صورت به دام انداختن عناصر دیگر گروههای تروریستی در سوریه یا عراق، آنان را بی رحمانه از دم تیغ می گذراند.»  

«تروریستهای داعش همچون اعضای فرقه تروریستی رجوی، به گونه ای آموزش می بینند که دیگر چیزی در درون آنان تحت عنوان انسانیت، ترحم و ترس وجود نداشته باشد.»  
* به مواردی از جنایات مشترک داعش، بعث و رجوی در عراق و سوریه توجه کنید:
- گروه تروریستی داعش پس از تصرف شهر موصل اقدام به اجرای اعدام‌های میدانی در این شهر کرد.
- خبرگزاری فرانسه گزارش داد که گروه تروریستی داعش، ۱۵ نیروی امنیتی عراقی را در کرکوک اعدام کرد.
- به گزارش خبرنگار شبکه العالم از منطقه البشیر، پیکر گروگانها که از پنج روز پیش در منطقه “طوزخورماتو” اعدام شده بودند، تشییع و در آرامگاه شهدای “اعتقاد و ولایت” به خاک سپرده شدند، اکثر اعدام شده ها را زنان، کودکان و سالمندانی تشکیل می دهند که هنگام حمله داعشیان به منطقه، نتوانسته بودند از خانه هایشان فرار کنند. یکی از تشییع کنندگان به خبرنگار شبکه العالم گفت: تا این لحظه پیکر ۲۰ تن را به خاک سپرده ایم و هنوز پیکر ۳۰ تن بر روی زمین افتاده است، من مطمئنم کسانی که مرتکب این جنایت شده اند، بویی از اسلام نبرده اند.
- به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در حملات داعش به مناطق شمالی و غربی عراق، هزار و ۷۵ نفر کشته و بیش از ۶۵۸ تن دیگر زخمی شده اند که از این میان سه چهارم، غیر نظامی هستند.
- سازمان عفو‌بین‌الملل اعلام کرد که در جریان درگیری تکفیری‌ها با کردها در شمال ‌شرقی سوریه، ۲۵ شهروند کشته شدند که ۷ کودک در میان آنها مشاهده شده است.   “روبرت کورویل” یکی از سخنگویان دفتر حقوق بشر سازمان ملل در ژنو گفت: این آمار حداقلی است و از پنجم تا بیست و دوم ژوئن محاسبه شده است.
- بر اساس گزارش دفتر حقوق بشر سازمان ملل به نوشته خبرگزاری فرانسه، ۷۵۷ نفر در استان های “نینوا”، “دیاله” و “صلاح الدین” کشته و ۵۹۹ نفر در این استان ها زخمی شده اند. این آمار شامل اعدامی های تایید شده به دست عناصر داعش و کشتار غیر نظامیان، پلیس و نظامیان ارتش عراق است.
- در بغداد و مناطق جنوبی عراق نیز ۳۱۸ نفر کشته و۵۹۰ تن دیگر زخمی شدند. بیشتر این افراد در نتیجه ۶ حمله جداگانه با خودروهای بمبگذاری شده جان خود را از دست داده یا مجروح شدند.
- سازمان کمپین مردمی و ملی برای گنجاندن انفجارهای عراق در لیست جنایات جمعی (حشد) در گزارشی اعلام کرد: گروههای مسلح روزهای ۱۲ و ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ به روستای بشیر در جنوب شهر کرکوک و ۴ روستای دیگر در شهر طوزخورماتو حمله کردند و پس از درگیری با ارتش عراق این روستاها را به کنترل خود درآوردند. حشد در گزارش خود افزود: گروههای مسلح جرایم و جنایاتی را در حق ساکنین بی گناه این روستاها مرتکب شدند که این جرایم و جنایات طبق کنوانسیون منع کشتار جمعی مصوب سال ۱۹۴۸ باید جنایات جمعی خوانده شود.
- یک سازمان حقوقی با اشاره به جنایات تروریستهای داعش در عراق و بریدن سر نوزادان، تأکید کرد که این تروریستها از صحنه تجاوز به زنان مناطق بشیر و طوزخورماتو فیلمبرداری کرده‌اند.
- سازمان بین‌المللی مهاجرت، تعداد آوارگان شهر موصل را که به اشغال داعش درآمده، بیش از ۵۰۰ هزار نفر برآورد کرد.
- «داعش» به نیروهای خود در «موصل» دستور داده است تا همه کتب درسی را به دلیل آنچه آن را منافات با تعالیم اسلامی خوانده است، آتش بزنند.
- یک تروریست داعشی طی بازجویی‌های خود اعتراف کرده که بیش از ۳۰۰ زندانی شیعی به دست عناصر داعش اعدام شده‌اند. داعش در حمله به زندان بادوش موصل در ۱۰ ژوئن جاری اقدام به آزادسازی صدها زندانی کردند که در میان آنها زندانیان متهم به دست داشتن در اقدامات تروریستی نیز مشاهده می‌شوند.
- به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزیر دفاع عراق “سعدون الدلیمی” تأکید کرد، عناصر گروه موسوم به “دولت اسلامی در عراق و شام” (داعش) یازده زن را ربوده و آنها را به بهانه نداشتن حجاب، به منطقه ای صحرایی برده اند.
- خبرگزاری مسیحیان آشوری در گزارشی از موصل آورده است: شماری از تروریست های داعش که به زعم خود در صدد اجرای “قوانین اسلامی” در شمال عراق هستند، با ورود به خانه این خانواده آشوری خواهان دریافت “جزیه” شدند و زمانی که آنها اعلام کردند به دلیل نداشتن پول نمی توانند جزیه بدهند، سه تن از تروریست ها، مادر و دختر خانواده را در برابر دیدگان پدر مورد تعرض قرار دادند.
شوک روانی حاصل از این جنایت به قدری پدر خانواده را تحت تاثیر قرار داد که او نیز پس از مدتی کوتاه، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد. در حادثه ای مشابه نیز ۴ نفر از زنان مسیحی منطقه به دلیل عدم رعایت حجاب، توسط اعضای داعش به قتل رسیدند.
کشتار مردم مظلوم عراق بدست گروههای تکفیری، بعثی و رجوی های ضد خلقی همچنان ادامه دارد. با توجه به جنایات مذکور، هیچ انسان آگاه و مبارزی، عملیات وحشیانه و مشترک تروریستهای وحشی و مزدوران اجنبی را تایید و آنها را انقلابی و مردمی نمی داند.     310




۱۵/۰۴/۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن