تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820070487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری اخاذ اینترنتی و کشف اشیای عتیقه با قدمت 2500 ساله در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران اخبار انتظامی/
دستگیری اخاذ اینترنتی و کشف اشیای عتیقه با قدمت 2500 ساله در مازندران
ساری - خبرگزاری مهر: پلمب 92 واحد صنفی متخلف در قائمشهر، دستگیری عاملان شرارت در نور، انهدام باند سارقان قطعات داخل خودرو در چالوس، برداشت غیرمجاز خواهرزاده از حساب خاله، کشف چوب آلات قاچاق در آمل، دستگیری ساشا اخاذ اینترنتی در مازندران و کشف اشیاء عتیقه با قدمت 2500 ساله از جمله عناوین اخبار انتظامی مازندران به شمار می رود.



به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و پلمپ 92 واحد صنفي متخلف در اين شهرستان خبرداد. سرهنگ محمد رضا قدمي گفت: به منظور افزايش احساس امنيت و برخورد با مزاحمان نواميس مردم و جلوگيري از تخلفات واحد هاي صنفي ، طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در شهرستان قائمشهر به اجرا در آمد. فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر افزود : به همين منظور عمليات مشترکي با حضور کليه يگان هاي انتظامي وعملياتي در سطح شهرستان قائمشهر و در پارک ها و تفرجگاها و اماکن تجاري و .. اين شهرستان به اجرا در آمد.

دستگيري عاملان شرارت و ناامني در شهرستان نور فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري دو شرور تحت تعقيب در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ ولي الله گنجيان مقدم گفت: در پي کسب خبر ي از منابع خبري مبني بر اختفاء دو متهم تحت تعقيب مراجع قضائي به نام هاي " مهدي – س" و " بهنام- ق"در يکي از ويلاهاي رستمروداين شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتري 13 اين شهرستان قرار گرفت . فرمانده انتظامي شهرستان نور افزود : ماموران پس از انجام هماهنگيهاي قضايي در اقدامي غافلگيرانه وعملياتي ضربتي موفق شدند متهمان را دستگيرکنند .
سرهنگ گنجيان خاطر نشان کرد : در بازرسي از محل اختفاي متهمان که داراي سوابق متعدد شرارت و تيراندازي در شهرستان نوشهر و تحت تعقيب مراجع قضائي اين شهرستان بوده اند يک قبضه سلاح شکاري هشت تير ، چهار عدد فشنگ و يک قبضه تبر کشف شد. باند سارقان قطعات داخل خودرو با 45 فقره سرقت در چالوس منهدم شد با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان چالوس استان مازندران، اعضاي يک باند حرفه اي سرقت قطعات و اموال داخل خودرو در اين شهرستان شناسائي و دستگير شدند. در پي وقوع چندين فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو در شهرستان چالوس، ماموران پليس آگاهي اين شهرستان موفق به شناسائي و دستگيري سارق حرفه اي قطعات خودرو به نام "ق – ن" در اين شهرستان شدند. متهم پس از انجام تحقيقات اوليه به سرقت اعتراف و طي حکمي از سوي مراجع قضائي روانه زندان شد. ولي با توجه به ادامه روند سرقت قطعات داخل خودرو در اين شهرستان، ماموران تحقيقات پليسي را از متهم فوق از سر گرفتند. متهم در تحقيقات تکميلي به 45 فقره سرقت با همکاري دو نفر از همدستانش به نام هاي "ح –ک" و "م – ش" اعتراف کرد. سارق موتورهاي آب زمين هاي کشاورزي جويبار دستگير شد فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از دستگيري سارقان موتور هاي آب در زمين هاي کشاورزي اين شهرستان خبرداد . سرهنگ "سيد رحمان رضازاده گنجي " گفت : در پي سرقتهاي متعدد موتور هاي آبكشي وكف کش در سطح شهرستان موضوع در جهت شناسائي سارقان در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامي شهرستان جويبار افزود : ماموران با بهره گيري از منابع و ماطلاعاتي شخصي به نام " حميد - ق " را شناسائي ودر اقدامي عملياتي وي را دستگير کردند . سرهنگ رضازاده افزود : متهم در تحقيقات پليسي ؛ پرده از راز سرقت پانزده دستگاه موتور آبکشي در اين شهرستان با همکاري دو مالخر برداشت . برداشت غير مجاز خواهر زاده از حساب خاله خواهر زاده اي که با سوء استفاده از اعتماد خاله اش اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانکي اش کرده بود توسط ماموران پليس فتاي استان مازندران شناسائي ودستگير شد . سرهنگ احمدرضا رستمي رئيس پليس فتا استان مازندران گفت: در پي شکايت فردي به هويت "مريم_ر" مبني بر برداشت غير مجاز از حساب عابر بانک وي به صورت اينترنتي موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتاي استان مازندران قرار گرفت. رئيس پليس فتا استان مازندران افزود: پس از کسب اين خبر بلافاصله ماموران با انجام تحقيقات فني و پليسي فردي به نام (پيام- پ) را شناسائي ودستگير کردند . سرهنگ رستمي خاطر نشان کرد : متهم در تحقيقات انجام شده ضمن اقرار به بزه انتسابي عنوان داشت ، شاکيه خاله بنده بوده ومن بدون اطلاع وي با بدست آوردن اطلاعات حساب او و با فعال کردن رمز دوم کارت وي اقدام به خريد شارژ از طريق اينترنت از حساب وي کردم . کشف 10 تن چوب قاچاق در آمل ماموران کلانتري 13 آمل موفق به کشف بيش از 10 تن چوب قاچاق از يک دستگاه کاميون شدند. به گزارش پايگاه خبري پليس، ماموران کلانتري 13 شهرستان آمل حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به يک دستگاه کاميون مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسي از خودروي مذکور ماموران بيش از 10 تن چوب قاچاق کشف کردند.

انهدام باند تهيه و توزيع مواد مخدر شيشه در عباس آباد فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد مازندران از شناسايي و دستگيري اعضاي باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي و کشف يک کيلو و 500 گرم شيشه خبر داد. سرهنگ "کشاورزي" با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي در حومه شهر عباس آباد در امر تهيه و توزيع مواد مخدر و روانگردان، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت. وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي از فعاليت باندي به سرکردگي فردي به نام " ع- ح " اهل و ساکن استان تهران با خبر شدند. اين فرد با خريد ويلاي شخصي در يکي از روستاي حومه اين شهرستان اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي و روان گردان مي کرد. سرهنگ کشاورزي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در بازرسي از ويلا يک کيلو و 500 گرم شيشه آماده مصرف را به همراه يک دستگاه وانت پيکان کشف و ضبط کردند

کشف 17 دستگاه وسيله نقليه مسروقه در مازندران معاون عمليات فرماندهي انتظامي مازندران، از کشف بيش از 20 فقره انواع سرقت و کشف 17 دستگاه خودرو و موتور سيکلت مسروقه روز گذشته خبر داد . سرهنگ " ناصر صفرپور "با اعلام اين خبر افزود : ماموران کلانتري ها و پاسگاه هاي انتظامي در سراسر استان طي 24 ساعت گذشته با انجام چندين عمليات گشت انتظامي موفق شدند، ضمن شناسايي و دستگيري سارقان بيش از 20 فقره انواع سرقت را کشف و ضبط کنند. وي تصريح کرد : در همين ارتباط پنج دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتور سيکلت مسروقه را از متهمان به همراه مقادير زيادي اموال مسروقه ديگر از متهمان کشف و ضبط شد. سرهنگ صفرپور گفت : اين تعداد وسيله نقليه شامل چند دستگاه پرايد و پژو در شهرستان هاي " نکا ، سيمرغ ، بابل و آمل" کشف و ضبط شد . معاون عمليات فرماندهي انتظامي مازندران با اشاره به راه اندازي قرارگاه مبارزه با سرقت در استان از عزم جدي پليس در اجراي طرح هاي ضربتي پليس با مقابله با اين جرم خبر داد. " ساشا " ، اخاذ اينترنتي در مازندران دستگير شد ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات مازندران، متهم به اغفال واخاذي اينترنتي را شناسايي و دستگير کردند . در پي مراجعه شهروندي به ماموران پليس فتاي استان مازندران ، مبني بر اينکه فرزندش در فضاي مجازي از سوي فردي ناشناس مورد اغفال، کلاهبرداري و اخاذي قرار گرفته، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند . فرزند شاکي در اظهاراتش به پليس عنوان داشت : در فضاي مجازي در حال وبگردي بوده که با فردي با نام مستعار sasha (ساشا) آشنا شد. بعد از چند بار ارتباط مجازي، فرد کلاهبردار از احساسات کودکانه وي سوء استفاده کرده و با اغفالش 2 ميليون تومان وجه نقد ، يک عدد گوشي تلفن همراه و يک عدد دوربين عکاسي ديجيتال را با تهديد و ارعاب اخاذي و سپس متواري شد. ماموران پليس فتا با دريافت اين اطلاعات، اقدامات فني و پليسي را در دستور کار خود قرار داده و با شناسايي متهم پس از هماهنگي قضايي، اين فرد به نام " پ – ن " دانشجوي رشته رايانه، اهل و ساکن تهران را دستگير کردند. متهم در تحقيقات فني پليس با مشاهده شواهد و دلائل متقن لب به سخن گشود و ضمن اقرار به بزه انتسابي اعتراف کرد ، با سوء استفاده از سادگي و کم سن و سال بودن شاکيه، از وي اخاذي کرده است . پليس فتاي مازندران به شهروندان هشدار داد : از طريق شبکه هاي اجتماعي با افراد غريبه ارتباط و تماس برقرار نکنند و از اشتراک گذاشتن تصاوير خصوصي و خانوادگي خود در فضاي مجازي خودداري کنند.

کشف اشياء عتيقه با قدمت 2500 ساله فرمانده انتظامي شهرستان مياندرود مازندران از کشف 15 قطعه شيء عتيقه با قدمت 2500 ساله در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ هادي نصيري گفت: در پي کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر نگهداري و فروش اشياء عتيقه توسط فردي به نام "ر – م" موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامي شهرستان مياندرود افزود: مأموران ضمن هماهنگي با مراجع قضائي متهم را دستگير و در بازرسي از منزل وي موفق به کشف 15 قطعه شيء عتيقه شدند. سرهنگ نصيري خاطر نشان کرد: کارشناسان سازمان ميراث فرهنگي شهرستان قدمت اين اشياء کشف شده را 500 سال پيش از ميلاد برآورد کرده اند. عامل تهيه و توزيع داروهاي تقلبي در نکاء دستگير شد فرمانده انتظامي شهرستان نکاء از دستگيري عامل تهيه و توزيع داروهاي تقلبي قاچاق و کشف 5 تن داروي گياهي در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ حسن فلاح گفت: در پي کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني برتهيه و فروش انواع داروهاي تقلبي و قاچاق توسط فردي به نام "ح – ب" موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. فرمانده انتظامي شهرستان نکاء افزود: ماموران ضمن هماهنگي با مراجع قضائي در اقدامي ضربتي متهم را دستگير کردند و در بازرسي از يک کارگاه توليدي اين متهم 5 تن گياهان داروئي، 270 شيشه شربت گياهي، 500 ورق قرص 20 تايي گياهي به همراه 4 دستگاه خشك كن مربوط به گياهان داروئي، 1 دستگاه شربت ساز گياهي، 1 دستگاه خشك كن قرص گياهي،1دستگاه مخلوط كن قرص گياهي، 1 دستگاه پرس و بسته بندي و همچنين تعداد زيادي برچسب با مارک هاي مختلف کشف شد.


۱۳۹۳/۴/۱۵ - ۱۶:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن