تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق ضمانت سرمایه گذاری از سرمایه گذاری های مولد حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صندوق ضمانت سرمایه گذاری از سرمایه گذاری های مولد حمایت می کند شیراز - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به حمایت صندوق ضمانت سرمایه گذاری از جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی گفت: این صندوق با هدف اجرای عدالت اجتماعی، تامین استقلال اقتصادی جامعه و حمایت از سرمایه گذاری های مولد و اشتغالزا راه اندازی شده است.


به گزارش ایرنا سهراب مختاری، یکشنبه با تبیین وظایف صندوق ضمانت سرمایه گذاری افزود: این صندوق به عنوان یکی از موسسه های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد و هم اینک نیز مشغول فعالیت است.
وی، درمورد ضمانت نامه های صادره از سوی صندوق ضمانت سرمایه گذاری گفت: ضمانت نامه اعتباری، تعهد پرداخت، حسن اجرای تعهدات، حسن انجام کار، استرداد پیش پرداخت، استرداد وجه الضمان، گمرکی، شرکت در مناقصه یا مزایده و متفرقه از جمله ضمانت نامه هایی است که توسط این صندوق صادر می شود.
مختاری اظهار کرد: بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، سپه، رفاه، ملت، تجارت، ایران زمین، اقتصاد نوین، صندوق مهرامام رضا (ع)، موسسه مالی اعتباری عسکریه، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی تولید روستایی کشوراز جمله مجموعه های طرف قرارداد این صندوق هستند.
وی ادامه داد: صندوق به پذیرش درخواست صدورانواع ضمانت نامه صرفا برای شرکت های تعاونی واتحادیه شرکت های تعاونی اقدام می کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس بیان کرد: در تمام ضمانت نامه های صادره به استثنای ضمانت نامه های اعتباری، ذی نفع ضمانت نامه باید تنها یکی از سازمان های دولتی، نهادهای دولتی و عمومی، شرکت های دولتی که بیش از 50 درصد سهام آنها متعلق به دولت است و شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرابورس باشد.
مختاری اضافه کرد: پذیرش صندوق های حمایت بخش کشاورزی و اتحادیه های سراسری به عنوان ذی نفع صرفا درصورت انعقاد تفاهم نامه چند جانبه و مطابق مفاد آن امکان پذیر است.
وی گفت:تعرفه کارمزد ضمانت نامه های اعتباری برای سال اول به میزان نیم تا یک درصد مبلغ ضمانت نامه و برای سال های بعد به ازای هرسال به میزان 15 دهم الی نیم درصد مبلغ ضمانت نامه است و کارمزد سایر ضمانت نامه ها 50 درصد کارمزد مندرج درآخرین بخش ضمانت نامه های ابلاغی بانک مرکزی به سامانه بانکی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: اتحادیه ها و تعاونی ها می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و نیزمدارک لازم برای تشکیل پرونده به سایت صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به نشانی www.cigf.ir مراجعه کنند.ک/2
678 /679

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن