تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819165691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های اجرایی زمینه برون سپاری خدمات خود را فراهم کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دستگاه های اجرایی زمینه برون سپاری خدمات خود را فراهم کنند بوشهر- ایرنا - مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری بوشهر گفت: دستگاه های اجرایی خدمات دهنده باید با تامین زیرساخت های لازم زمینه برون سپاری خدمات قابل واگذاری خود را به صورت مطلوب و استاندارد فراهم کنند.


به گزارش ایرنا، خسرو استوار روز یکشنبه در نشست با اعضای کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت افزود: تلاش ما این است که خدمات به صورت الکترونیکی، با کیفیت مطلوب و در زمان کمتری به مردم ارائه شود و دفاتر پیشخوان خدمات دولت دراین زمینه نقش بسیار موثری دارند، بنابراین فراهم کردن زمینه تحقق این امر ضروری است.
وی اضافه کرد: هم اکنون به دلیل ضعف در زیرساخت های نرم افزاری، سخت افزاری و ارتباطی امکان ارائه بهینه، یکپارچه و مکانیزه خدمات دستگاه های اجرایی وجود ندارد به همین دلیل بخش زیادی از خدماتی که تاکنون احصا شده است و در سایر استان ها به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار شده، خدمات پستی است.
استوار بیان کرد: دستگاه های اجرایی با همت مضاعف و حمایت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همکاری و تعامل بیشتر با این دفاتر خدماتی که قابل برون سپاری هستند را به آنها واگذار کنند تا رضایت هرچه بیشتر عمومی داشته باشیم.
دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان بوشهر با بیان اینکه در حال بررسی خدمات قابل واگذاری به این دفاتر هستیم، گفت: با برگزاری نشست های تخصصی با دستگاه های اجرایی تاکنون 103 خدمت قابل واگذاری توسط دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان شناسایی شده است.
وی تصریح کرد: پس از تصمیم گیری در ارتباط با مجری این خدمات، مابقی فرایند برون سپاری خدمات از طرف دبیرخانه تا حصول نتیجه نهایی که افزایش تعداد خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان استان و درآمدزایی برای آنها است، پیگیری خواهد شد. ک/2
7209/539

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن