تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821298133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوگل جستجوي مطالب غيراخلاقي را دشوار مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۱۶ق.ظ)
گوگل جستجوي مطالب غيراخلاقي را دشوار مي کند گوگل٬ پيشتاز جستجو و تبليغات آنلاين در جهان٬ به مشتريان خود خبر داده که قصد دارد محتواي پورنوگرافيکي که در تبليغات آنلاين ظاهر مي‌شوند را با دقت بيشتري فيلتر کند و از چشم کاربران دور نگه دارد.
به گزارش خبرگزاري موج،، شبکه تبليغاتي گوگل٬ موسوم به AdWords به تازگي با ارسال ايميلي به طيف گسترده مشتريان اين کمپاني اعلام کرد که از اين پس تبليغاتي که حاوي تصاوير غيراخلاقي باشند٬ از جمله پورنوگرافي آشکار و گرافيک‌هاي حاوي فعاليت‌هاي گوناگون غيراخلاقي توسط اين کمپاني فيلتر خواهد شد.
اين تغييري مهم در سياست‌هاي تبليغاتي گوگل است که پيش‌تر در ماه مارس در وبلاگ رسمي اين کمپاني اعلام شده بود و از روز دوشنبه (۹ تير/ ۳۰ ژوئن) رسما به اجرا گذاشته شد.
تبليغات AdWords گوگل در ميليون‌ها سايت در سراسر دنياي وب به نمايش درمي‌آيد و اعمال اين تغيير٬ تحولي چشمگير در شيوه تبليغ وب‌سايت‌ها و سرويس‌هاي گوناگون ايجاد خواهد کرد. گوگل اعلام کرده که اين تصميم در راستاي ارتقاي تجربه کاربران با AdWords اتخاذ شده است.
ممنوعيت‌ها و محدوديت‌هاي جديد گوگل يک سال پس از آن اعمال مي‌شود که اين غول دنياي تبليغات و جستجوي آنلاين تصميم گرفت وبلاگ‌هايي را که حاوي تبليغات براي سايت‌ها و سرويس‌هاي پورنو بودند و از اين طريق کسب درآمد مي‌کردند٬ از شبکه وبلاگ‌هاي خود موسوم به "بلاگر" حذف کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن