تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813179227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت، باوری عمیق به ضرورت توجه به کارکرد سازمان های مردم نهاد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست اداره کل اجتماعی استانداری گیلان: دولت، باوری عمیق به ضرورت توجه به کارکرد سازمان های مردم نهاد دارد رشت - ایرنا - سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: دولت تدبیر و امید، باوری عمیق به ضرورت توجه به کارکرد سازمان های مردم نهاد دارد و این مهم در استان گیلان نیز وجود دارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈیونس رنجکشˈ عصر شنبه در جمع هنرمندان شهرستان آستانه اشرفیه اظهار کرد: از فعالیت تشکل های مردم نهاد در حوزه های فرهنگی و هنری در استان استقبال می کنیم.
وی افزود: اکنون فضای خوبی در اعتقاد به کارکرد سازمان های مردم نهاد در دولت وجود دارد و بر همین اساس این نگرش نیز در استان گیلان مورد توجه قرار دارد.
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان یادآور شد: سازمان های مردم نهاد در حوزه های فرهنگی و هنری می توانند نقش مهمی در بسترسازی های فرهنگی و رفع بسیاری از مشکلات در این بخش داشته باشد.
به گفته رنجکش؛ متأسفانه در حوزه های فرهنگی و هنری کمتر شاهد ساماندهی تشکل های مردم نهاد هستیم که هنرمندان و نویسندگان می توانند با راه اندازی اینگونه سازمان ها در راستای اهداف فرهنگی و هنری جامعه نقش مهمی داشته باشند.
وی ادامه داد: استانداری گیلان از هر گروهی که بخواهد به صورت رسمی و سازمان یافته با شناسنامه مشخص فعالیت کند، استقبال می کند و فعالیت های رسمی و قانونی می توانند تأثیر بسزایی در فرهنگ سازی جامعه به سمت قانونمداری داشته باشند.
رنجکش اضافه کرد: تشکل های مردم نهاد در حوزه های فرهنگی و هنری می توانند در شناسایی، هدایت و بهره مندی بهتر از استعدادها در راستای اهداف توسعه فرهنگی تعیین کننده باشند.
وی کمک به آموزش عمومی را از مهمترین اقداماتی دانست که سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در آن دارند و قادر خواهند بود با ظرفیت های که در اختیار دارند، موجب حرکت عمومی در این زمینه شوند.
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان سازمان های مردم نهاد را یاور دولت دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود.
شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
7295/695

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن