تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره فیلم و عکس مفاهیم قرآنی در فرهنگ ایرانی اسلامی گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره فیلم و عکس مفاهیم قرآنی در فرهنگ ایرانی اسلامی گشایش یافت تهران- ایرنا- جانشین دبیر جشنواره فیلم و عکس مفاهیم قرآنی در فرهنگ ایرانی اسلامی گفت: این جشنواره با موضوع سبک زندگی قرآنی و آثار آن در فرهنگ ایران اسلامی برپا شده است.


محمدرضا دزفولی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا افزود: این جشنواره در سه بخش عکس، فیلمنامه و فیلم شامل داستانی، مستند، پویانمایی، تجربی و 114 ثانیه ای به نیت 114 سوره قرآن کریم برپا شده است.
وی اظهار داشت: در برپایی این جشنواره حدود 700 عکس با موضوعات قرآنی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده که از این میان 114 عکس انتخاب و جهت بررسی و انتخاب نهایی به هیات داوران ارسال شده است.
دزفولی افزود: در بخش فیلم نیز حدود 500 فیلم به دبیرخانه ارسال شده است که از این مجموع 48 اثر جهت بررسی نهایی توسط هیات داوران انتخاب شده است.
وی با تاکید بر اینکه در خاتمه این جشنواره بهترین کارگردان، عوامل و تهیه کننده انتخاب می شوند گفت: در مراسم اختتامیه که در 19 تیرماه در محل هتل هویزه برگزار می شود به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز نفیس، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.
جشنواره فیلم و عکس ، مفاهیم قرآنی در فرهنگ ایرانی، اسلامی از 14 تا 18 تیرماه در بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم در سالن کارون واقع در باغ موزه دفاع مقدس جهت بازدید علاقمندان دایر است.
فرآهنگ(3)**1933**م.ب** 1569

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن