تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804391988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات کالا از اصفهان به 53 کشور جهان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در سه ماهه نخست سال رخ داد
"صادرات کالا" از اصفهان به 53 کشور جهان
مدیر کل گمرکات استان اصفهان گفت:کالاهای صادراتی گمرکات استان به ۵۳ کشور جهان صادر شده است که کشورهای عراق ، افغانستان ، پاکستان ، ترکیه و امارات مجموعاً بمیزان ۹۰ درصد ، بیشترین حجم صادرات را بخود اختصاص داده اند


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرک اصفهان، اسدالله احمدی ونهری گفت: در سه ماهه نخست سالجاری بالغ بر ۳۲۹ قلم کالای صادراتی به وزن بیش از سیصد و ۶۷ میلیون و پانصد و۸۳ هزار کیلوگرم و به ارزش بیش از دویست و ۹۲ میلیون و نهصد و ۳۹ هزار دلار کالا از گمرکات استان اصفهان به خارج از کشور صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزن ۳۰ درصد و از لحاظ ارزش ۲ درصد کاهش داشته است.
 
وی افزود: کالاهای صادراتی گمرکات استان به ۵۳ کشور جهان صادر شده که کشورهای عراق ، افغانستان ، پاکستان ، ترکیه و امارات مجموعاً بمیزان ۹۰ درصد ، بیشترین حجم صادرات را بخود اختصاص داده اند.
 
احمدی ونهری تعداد اظهارنامه صادراتی در سه ماهه نخست سالجاری را بیش از ۴ هزار و نهصد فقره ذکر کرد و بیان داشت: عمده ترین گروه کالاهای صادراتی در این مدت کالاهای صنعتی و شیمیایی ، کشاورزی و غذایی ، صنایع دستی و کالاهای معدنی می باشند که محصولات آهن ، فولاد ، فرش ماشینی و دستباف ، مواد پتروشیمی و محصولات شیمی آلی مجموعاً با اختصاص ۷۱ درصد از وزن و ارزش بیشترین سهم را طی این مدت داشته است .
 
وی اضافه کرد: طی این مدت، تشریفات واردات بیش از ۱۱ هزار و سیصد تن کالا به ارزش بیش از ۵۵ میلیون و دویست هزار دلار در گمرک اصفهان انجام شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزن ۳۴ درصد و از لحاظ ارزش یک درصد کاهش داشته است .
 
**کاهش 9 درصدی درآمد گمرکات استان اصفهان
 
احمدی ونهری گفت: در سه ماهه نخست سالجاری ۳۷۸ قلم کالا از ۳۰ کشور جهان وارد شده که عمده ترین این کالاهای وارداتی ، ماشین آلات مکانیکی ، مواد پلاستیکی ، آهن و فولاد ، مواد سرامیکی و مصنوع سنگی می باشد و کشورهای ایتالیا ، چین ، امارات ، کره جنوبی و آلمان از حیث ارزش بیشترین سهم را در اختیار دارند .
 
مدیرکل گمرکات استان اصفهان همچنین در خصوص امور مسافری گفت: گمرک فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با فعالیت ۲۴ ساعته ، طی سه ماه نخست سالجاری تشریفات امور مسافری بیش از یکصد و ۵۹ هزار و سیصد نفر مسافر ورودی و خروجی را انجام داده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.
 
احمدی ونهری با توجه به افزایش مبارزه با قاچاق کالا و کنترل راه های مواصلاتی به استان در خصوص پرونده های قاچاق کالا در این گمرک اظهار داشت: طی سه ماه نخست سالجاری تعداد دویست و ۲۸ فقره پرونده مظنون به قاچاق ، کشف شده توسط سازمان های کاشف دیگر ، با ارزش بیش از ۵۲ میلیون و چهارصد و ۸۵ هزار ریال در واحد حقوقی قضایی گمرک اصفهان در حال بررسی اسناد ، مدارک و پیگیری می باشد.
 
خاطرنشان می شود: گمرکات استان اصفهان در سه ماه نخست سالجاری بالغ بر یکصد و ۴۶ میلیارد و هفتصد میلیون ریال درآمد کسب و به خزانه واریز نموده است که این میزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش یافته است .
 
 
انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن