تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815448371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکسی از لومیا 830، اولین گوشی نوکیا با برند مایکروسافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


عکسی از لومیا 830، اولین گوشی نوکیا با برند مایکروسافت فناوری اطلاعات > سخت افزار - اولین تصاویر منتشر شده از گوشی لومیا 830 که به روز شده لومیا 820 سال 2012 است، حاکی است که نوکیا با برند مایکروسافت در راه است.

  در عکس لو رفته روی سایتهای چینی که در زیر مشاهده می کنید لوگوی NOKIA by Microsoft به چشم می خورد که می تواند اولین گوشی با برند مایکروسافت باشد که پس از خرید و ادغام نوکیا در مایکروسافت به واقعین می پیوندد. بنابراین پس از الحاق رسمی نوکیا با مایکروسافت کم کم شاهد ورود اولین گوشی مایکروسافتی نوکیا خواهیم بود اما یکی دو سالی را باید همچنان این برند جدید را دو اسمه ببینیم. لومیا 830 نمایشگر 4.5 اینچی داشته و دوربین 13 مگاپیکسلی (از نوع pureview) مجهز به لنز Zeiss است. اطلاعات بیشتری درباره این گوشی در دست نیست و باید منتظر لو رفتنی دیگر باشیک تا اطلاعات بهتری بدست آید.

منبع: جی اس ام ارنا 5656   



شنبه 14 تیر 1393 - 23:45:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن