تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار خیران مشخص نیست/ بیشتر کمک ها از صندوق صدقات تامین شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر عامل موسسه خیریه حضرت بتول (س): شمار خیران مشخص نیست/ بیشتر کمک ها از صندوق صدقات تامین شده است خبرگزاری پانا: اولین دوره توزیع سبد غذایی اقشار محروم در شیراز توسط موسسه خیریه حضرت بتول (س) با توزیع 600 سبد آغاز شد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۴ تير ساعت 22:10



به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر عامل موسسه خیریه حضرت بتول (س) شیراز در جمع خبرنگاران از توزیع کمک ماهانه یکصد تا 2 میلیون و 500 هزار ریال هزینه به هر فرزند یتیم خبر داد و گفت: 576 فرزند تحت حمایت ما قرار دارد.
 
عبدالنبی خراسانی گفت: تعداد حامیان و خیران مشخص نیست و بودجه دولتی نداریم، همچنین پرداخت مستقیم به حساب ایتام، تماس با مدد کار برای تحویل پول و مراجعه حضوری از جمله روش های پرداخت خیرین است.
 
وی با اشاره به آغاز فعالیت خیریه حضرت بتول (س) شیراز از سال 1384 زیر نظر پلیس اطلاعات و امنیت فارس، تصریح کرد: در سال 91 به عنوان خیریه برتر در زمینه جهیزیه توسط کمیته بانوان و ورزش استان مورد تقدیر قرار گرفتیم.
 
خراسانی ادامه داد: واقع شدن در مکان جنوب شهر که بیشتر مددجود تردد دارد تا خیر باعث شده است مشکلات زیادی داشته باشیم و بیشترین کمک ها از طریق صندوق صدقات صورت گرفته است و یکی دیگر از کارهای انجام شده بیمه عمر برای ایتام بوده است.
 
وی در پایان افزود: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب بانک ملت 20/ 103685 واریز کنند و در صورت هرگونه ابهام به دفتر خیریه با شماره های 7513079 و 7516785 تماس حاصل کنند.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن