تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس ترابری ملی حفاری: ٣٨ دستگاه حفاری خشکی در نقاط مختلف کشور جابجا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس ترابری ملی حفاری: ٣٨ دستگاه حفاری خشکی در نقاط مختلف کشور جابجا شد اهواز - ایرنا - رییس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران از انجام ٣٨ عملیات جابجایی دستگاه های حفاری خشکی این شرکت در مناطق مختلف کشور از ابتدای سال تاکنون خبر داد.


ˈمحمدرضا قنوات ˈ روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: میانگین مدت زمان جابجایی هر دستگاه حفاری حدود هشت و هیجده صدم روز بوده است.
وی با بیان این که مسافت طی شده در این مدت سه هزار و ٤٣٥ کیلومتر ثبت شده است، افزود: جابجایی دستگاه های حفاری با توجه به حجم بالای آن از دشواری های خاصی برخوردار است که از سوی گروه های مجرب عملیاتی با رعایت استانداردهای خاص و ایمن در جاده ها انجام می شود.
قنوات گفت: از ویژگی های جابجایی دستگاه های حفاری در مدت پیش گفته نقل و انتقال همزمان ١٢ دکل از یکم تا هفدهم فروردین ماه بود که با وجود محدودیتهای ترافیکی در جاده ها این اقدام در جهت شتاب بخشیدن به عملیات حفاری چاه ها ی نفت بسیار اهمیت داشت.
رییس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران گفت: در اردیبهشت ماه نیز تراکم جابجایی داشتیم و همزمان ١٣ دکل در محورهای مختلف منتقل شد که همت و تلاش مجموعه دست اندرکار در این زمینه جای قدردانی دارد.
وی افزود: عملیات جابجایی دستگاه های حفاری با استفاده از خودروهای کشنده فوق سنگین و سنگین با همکاری اداره های راه و ترابری استان ها و پلیس راه کشور انجام و برای نقل و انتقال هر دستگاه ١٠٠ تا ١٢٠ دستگاه تریلر به کارگیری می شود.
قنوات توضیح داد: این اداره کل متشکل از شش اداره با عنوان مهندسی، تعمیرات، بازرسی فنی، خدمات پشتیبانی و امور اداری و سوخت است و مهمترین بخش فعالیت آن جابجایی دستگاه های حفاری، سوخت رسانی و انتقال کالا و مواد به این دستگاه ها در موقعیت های مختلف، نقل و انتقال زمینی کارکنان ستادی و اقماری و ارائه خدمات جانبی است.
538/7162

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن