تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه قرآنی شهرداری و آموزش و پرورش منطقه 18


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تفاهم نامه قرآنی شهرداری و آموزش و پرورش منطقه 18 تهران بزرگ-ایرنا- شهردار منطقه 18 گفت: به زودی تفاهم نامه ای میان شهرداری و آموزش و پرورش منطقه به امضاء می رسد که طی آن دانش آموزان جزء سی ام قرآن را حفظ و از هدایای ارزنده طرح بهره مند می شوند.


وحید نوروزی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نشست اخیر شورای فرهنگی و ورزشی این منطقه بیان داشت: این جلسه با محوریت موضوع اوقات فراغت و فصل نیایش و با رویکرد تاثیرگذاری برفرهنگ شهروندان برگزار شد.
وی ادامه داد: برهمین اساس درماه مبارک درچهار حوزه ورزش ، بنیاد شهید،کمیته امدادوبسیج ، ویژه برنامه های متنوعی را برای شهروندان درنظرگرفته ایم.
نوروزی اضافه کرد:درهمین راستا طرح جهادی بانگ اذان را درتمامی فضاها،مراکز و ساختمانهای تحت پوشش شهرداری اعم از بوستان ها ،کتابخانه ها،سراهای محله ، فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار با اجرا درآورده ایم.
به گفته شهردار منطقه 18اجرای ویژه برنامه های دیگر ازجمله گستراندن سفره افطارویژه ایتام،طرح حفظ سی امین جزءقرآن درمدارس با همکاری آموزش وپرورش،ترویج فرهنگ نمازدر مساجد و همچنین برپایی نمایشگاه بزرگ قرآنی ازدیگربرنامه های مدیریت شهری درمنطقه 18 به شمار می آید.
نوروزی به تداوم اجرای طرح جهادی گلبانگ اذان،ترویج نماز و آموزه های قرآنی پس از ماه مبارک رمضان به صورت فصلی اشاره واظهار کرد : با همکاری نهادها و ارگان های سطح منطقه ، به صورت فصلی بر روی یک مؤلفه فرهنگی فعالیت و طرح مذکور را نیز ادامه دهیم .
وی از اجرای طرح حفظ سی امین جزء قرآن در سطح مدارس شهردار منطقه 18 خبرداد و گفت :بوستان بزرگ قائم در چند روز آینده در چهار پردیس و با برخورداری از ویژه برنامه های متنوع در شب های پیش روی رمضان پس از افطار میزبان جمع بیشماری از شهروندان روزه دار خواهد بود.
تهرام /1393/564

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن