تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819547645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستحکمترین دژ تروریستهای سوری فتح شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مستحکمترین دژ تروریستهای سوری فتح شد


ارتش سوریه با ادامه پیشروی در شمال حلب توانست مستحکم‌ترین دژ گروههای مسلح در شمال شرقی حلب یعنی شهرک صنعتی و منطقه شیخ نجار را به کنترل خود درآورد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از المنار این دو منطقه پس از عملیات نظامی ویژه ارتش سوریه که چند روز طول کشید از گروههای مسلح پس گرفته شد. نیروهای ارتش در این عملیات ویژه توانستند به چندین روستا و مواضع راهبردی وارد شوند و سرانجام کنترل شهرک صنعتی را به دست بگیرند. سراسر شهرک صنعتی که از سه بلوک تشکیل شده پس از فروپاشی استحکامات دفاعی گروههای مسلح به کنترل ارتش سوریه در آمده است و بنابر اعلام دیده بان سوریه ( رسانه مخالف دولت سوریه و مستقر در لندن ) بیشتر گروههای مسلح نیز ملیتهای غیر عربی بودند.
شهرک صنعتی و منطقه شیخ نجار حلب
محمد عقاد وحید استاندار حلب گفت : بیش از صد هزار خانواده از طریق این شهرک صنعتی امرار معاش می کردند بیش از هزار کارخانه در این شهرک فعال بودند. سه هزار و پانصد کارگاه در تولید و پیشرفت سوریه سهیم بودند. این شهر که از مهمترین مراکز صنعتی سوریه به شمار می رود پس از ورود گروههای مسلح به آن متحمل خسارات سنگینی شده است و آنان کارگاهها و تجهیزات را غارت کرده‌اند و به خارج برده اند علاوه بر اینکه بر تعدادی از کارخانجات را به بازداشتگاهها و مراکز شکنجه غیر نظامیان تبدیل کرده بودند. یک کارشناس گفت:ما اکنون در مقابل تقاطع در نزدیکی مخزن هستیم مشخصا از این منطقه تجهیزات کارگاهها و اقتصاد ما به سرقت می رفت و روزی ما چپاول و غارت می شد.
شهرک صنعتی و منطقه شیخ نجار حلب
یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: به همت نیروهای ارتش عربی سوریه و به خواست خدا پیروز خواهیم شد و با آنان در مخفیگاههایشان خواهیم جنگید. با کنترل بر شهرک صنعتی و منطقه شیخ نجار و روستاهای اطراف آن در واقع ارتش سوریه از سمت شمال شرقی حلب بر این شهر کنترل امنیتی کامل پیدا کرده است. منابع سوری گفتند این امر باعث می شود پیشروی ارتش سوریه به سوی جاده کاستیلو یعنی تنها راه تدارکاتی مانده برای گروههای مسلح به سمت شهر حلب آسان شود.
دانلود     ستادهای موسوم به ستادهای هماهنگی گروههای مسلح و پایگاههای مخالف به پیشروی ارتش سوریه اذعان کردند و دیده‌بان سوریه نیز تایید کرد یگانهای نظامی به پیشروی خود در شمال شرقی حلب ادامه می دهند و به مدرسه پیاده نظام جایی که افراد مسلح سنگر گرفته اند نزدیک تر می شود. شهرک صنعتی حلب که بیش از 44 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد حاوی 3382 کارگاه شامل 982 کارگاه مهندسی ، 1194 کارگاه بافندگی ، 387 کارگاه غذایی ، 37 کارگاه تولیدات نرم افزاری ، 664 کارگاه شیمیایی و 118 دفتر حمل و نقل است. همچنین در این شهرک 78 شرکت خارجی فعال بودند که 196 میلیارد لیره سوریه سرمایه گذاری کرده بودند و بیش از 42 هزار فرصت شغلی تأمین شده بود. گروههای مسلح از هنگام حوادث سال 2012 میلادی کنترل این منطقه را به دست گرفته بودند. تجهیزات کارخانجات شامل دستگاهها و تولیدات و محصولات به غارت رفته و برخی از آنها در مقابل دریافت مبالغ ناچیزی به ترکیه انتقال داده شده است.

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن